![]() |
Met iemand in USA praten
Mijn broer is op het moment voor 5 maadnen in Amerika, dus hert is wel leuk om om de zoveel tijd ff wat te praten.
Steeds bellen is duur en ik ben niet zo'n mailfreak. Daarom dacht ik aan praten via internet met een programma. DAt is makkelijk, plus dat het ook een heel stuk makkelijker is voor mijn ouders :). Eerst probeerde ik het via MSN, want op die manier chatten we ook al met elkaar, maar om de een of andere reden kon ik geen verbinding maken met hem. Ik probeerde het via een programma genaamd Teamspeak, wat ik al gebruikte voor online gamen. Helaas kon hij geen enkele verbinding maken met mijn server. Ik neem aan dat dit komt omdat er een ander stelsel van IP-adressen in Amerika is ofzo? Anyway, ik post hier nu omdat ik hoop dat iemand een oplossing weet, dan wel veranderen van instellingen aan msn ofzo, dan wel een ander programma Bij voorbaat dank :) |
waarom werkt MSN niet?
en gebruik anders ICQ, AIM, Yahoo, Jabber of een van de andere 1000 instant messengers. en natuurlijk hebben ze in de VS dezelfde soort IP-adressen als wij. |
Euh..
Hoe hete datprog nou, van de makers van kazaa.. Een p2p bel programma.. Iets met een p.. hmmm |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
ok aanrader:
PalTalk, dat is echt een uber prog voor jou probleem. Je can evt ook nog cammen :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
hoe moet ik uit je fipo opmaken dat je met een mic wilt praten :confused: |
Citaat:
Als ik zo'n partij typ wil ik wel eens het belangrijkste vergeten :s Ik zal die andere genoemde progs eens proberen, alvast bedankt :) Misschien werkte het met msn en ts niet omdat hij daar internet via een groot intern netwerk ofzo (Hij woont vor 5 maandjes op de campus van Yale :o) |
We hadden het eens met dat Skype geprobeerd. Het verbinden wkon gewoon, dat was geen probleem, maar toch kon hij me niet horen vreemdgenoeg.
Ik zal eens tegen hem zeggen dat hij eens moet kijken of iemand daar die wat meer van computers weet misschien weet of het aan de router ligt ofzo. Bij mij zal het probleem niet liggen neem ik aan, aangezien ik al eerder met een andere programma via de microfoon gepraat had. |
Citaat:
Moet hij wel erg brakke hardware hebben. Mar in dat geval zou je geluids kaart niet opnemen (mic) en geluid afspelen tegelijk kunnen. |
Och, al je muziek met bijna perfecte kwaliteit(tis een laptop, vandaar) lijkt het me ook dat je een stem gewoon kunt horen :confused:
Nieuwe DirectX lijkt me ook nietnodig, want die Laptop is nu zo'n kleine 3 maanden oud. |
Citaat:
|
Ik zal het eens daarmee proberen. Of is het feit dat het een laptop is(wel ergens eind 2000MHZ) eigelijk al reden waarom het niet werkt?
|
ventrilio.....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:28. |