![]() |
Website op internet zetten
Heej allemaal! Ik ben in Word een website aan het maken en ben nu op zoek naar een manier om deze op internet te krijgen. Ik heb het geprobeerd met Geocities, maar daar kon ik mijn Wordpagina's niet in kwijt.
THNX! p.s.: wel gratis he ;) |
Je moet ze ook opslaan als .html
niet als .doc |
UUhm,..aangezien je Word hebt (dus het office pakket), is het dan niet handig om er site te maken met frontpage?
|
Citaat:
|
Ik kreeg inderdaad van iemand anders ook al de tip om te beginnen in Frontpage. Dat heb ik dus gedaa ne ik ben druk bezig. Hoe kan ik dat dan op internet krijgen??
|
Citaat:
Op de website van je ISP staat waarschijnlijk wel wat en hoe.. |
Die webspace wordt al door mijn papa gebruikt :D
|
Citaat:
En jou website daar ook op zetten... Klaar |
Nou, zo slim was ik ook al :) Maar... hij gebruikt al zijn webspace zelf.. :(
|
Citaat:
Er is zat dat er wel 20 gewone websites op kunnen (even van het gemiddelde uitgaant). |
mocht je de space van je pa niet mogen gebruiken:
web1000 (ftp) freewebs voor een fatsoenlijke domeinnaam (.nl.tt of .tk) .tk .nl.tt |
Citaat:
|
Fatsoenlijke domeinnaam hoef ik niet hoor, alleen een makkelijke handlijding om het op internet te krijgen. Dan ben ik al helemaal gelukkig. :D
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik dacht dat een forum er was om elkaar te helpen. Als je dat niet wilt, reageer dan helemaal niet. :rolleyes:
|
Citaat:
Niet om andermans problemen op te lossen (maar om mogelijkheden te geven om het op te lossen) of voor andere het werk te gaan doen.. |
Citaat:
|
|
Mijn provider is Zeelandnet en volgens papa lief kan je daar maar 1 index maken. De webspace kan dus wel heel vel zijn, maar dan moet mijn site via een link op de zijne en dat wil hij niet.
|
Citaat:
zeeland? waar ging de trein ook alweer terug in de tijd? |
Citaat:
|
Citaat:
http://members.zeelandnet.nl/merijnspapa Dan kun jij toch nemen: http://members.zeelandnet.nl/merijnspapa/merijnzelluf Ofzo |
Ik zal het wel even voor je testen ;)
Ik heb hellaas ook zeeland net :( (Teminste als ik de wachtwoord nog weet :p) |
Citaat:
|
De opzet van mijn website is een eind af en ik ben aan het proberen om hem online te krijgen. Ik heb mezelf aangemeld bij lycos en heb ookal via frontpage mijn pagina gepubliceerd bij lycos. Toch krijg ik nog niets te zien als ik op mijn adres klik.... rara hoe kan dat?
|
Hbe je je begin pagina index.html genoemd?
|
Ja, heb ik gedaan
|
Maakt het iets uit waar je de webpagina hebt opgeslagen op je c schijf? (als je publiceert bij lycos)
|
Citaat:
|
tijd voor een bezoekje aan de clue store.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:33. |