![]()  | 

[vector] karakter-studie 

hallo mensen, ik moet dit jaar afstuderen en ga een soort van game-animatie achtig ding maken (nog niet helemaal over uit), en ik ben aan het proberen een leuke stijl voor karakters neer te zetten. Dit zijn de eerste probeersels. :) 
	http://www2.hku.nl/~lennart4/charstud.jpg  | 

waarom moeten die vrouwen toch altijd van die grote borsten hebben?? Voor de rest zijn ze best grappig .... 
	 | 

Ze hebben echt zo een vioolromp  
	Alleen nog wat snaren erbij ;p  | 

Citaat: 

maar goed, ik probeer iets niet alledaags neer te zetten wat een beetje herkenbaar is.  | 

wat doet dat zwaard daar links van de dame met de rode jurk? Verder erg mooi gedaan (y) 
	 | 

Kei eng. 
	Leuke ideetjes - idd trendy figuurtjes met een eigen trademark erbij: het corset (:  | 

Citaat: 

| 

ghehe die rechtse is echt fet. 
	 | 

gaaf, de stijl is net zelda ww (y) 
	die vrouwen hebben alleen allebei een zwaard. ik ben zelf ook een verhaal aan het verzinnen, en ik betrap me er op dat ik alle chars een ander wapen geef. waarom zij niet? maar echt cool. die messen van de jongen zien er trouwens een beetje fragiel uit  | 

Citaat: 

ehm.. nou wat die wapens betreft.. ik ben iets meer met karakterontwerp bezig geweest dan met wapens.. :) Dat assortiment zal uiteraard nog wel uitgebreid worden.  | 
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:49. |