![]() |
kattenleed
net een klasgenoot van mij op msn:
http://www.xmission.com/~emailbox/images/lioncut.jpg Leuk he :P mijn reactie: :rolleyes: jij hebt een zieke geest :nono: wat vinden jullie hiervan ? |
Dierenleed in algemeen wordt niet door mij geaccepteerd. Degene die daar ook maar in de minste zin aan mee heeft gewerkt heeft aan mij een hele zware kluif om te overleven.
Dit plaatje is natuurlijk hardstikke sneu voor die kat, en ik ben er zwaar tegen, maar ik vraag me eigenlijk ook wel af of dat beestje er echt last van heeft zolang als hij binnenblijft. Ze hebben zijn snorharen er niet afgehaald, en velen doen dat wel als ze de kat echt kwaad willen doen. |
Ik vind het mishandeling, onterend is het gewoon. (n)
|
Citaat:
|
Dit is gewoon ziek (n) de kat heeft het nou hartstikke koud en kan ziek worden (n)
|
Ik vind het er maar eng uitzien. Het lijkt net of hij grote sloffen aanheeft en hij kijkt ook niet bepaald blij.. :s
|
dat sommige mensen hier lol in zien :rolleyes:
|
Waar woont die klasgenoot van je?
;) |
Waar ik ook woon. Wolvega.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ohwya :D Ik vind het echt afschuwlijk wat ze met deze katjes doen hoor :p |
Citaat:
|
sorry hoor het ziet er echt geinig uit
|
ik vind het er nep uitzien, we sneu voor dat beessie dat hij zo voor paal moet lopen
|
ok het is heel zielig voor dat beest en ik zou het bij die van mij nooit doen, maar ergens ziet het er wel een heel klein beetje grappig uit toch?? :o
sorry hoor, kattenliefhebbers :) |
Dat plaatje lijkt net echt!
Wat een domme mensen hier zeg, die denken dat het nog echt is ook. :rolleyes: Maar t ziet er wel zielig uit jah! :s |
Wtf, je kat kaalscheren, tis maar wat je leuk vindt:s
Ik vind dat n kat zn vacht gewoon moet houden, tzijn buitendieren, dan ga je dat toch niet afscheren?? Sukkels.. |
Citaat:
|
is dit wel zo zielig?
het beest hoeft zich niet meer schoon te maken, geen vlooien. misschien koud, maar als je je kamer op >25 graden houd heeft ie daar ook geen last van. Ik vind het wel een grappige kat als je zo naar em kijkt. Als ze naar buiten gaan, of als je 's nachts je kamer laat afkoelen tot onder de 20 graden is het natuurlijk pure dierenmishandeling, maar anders.. |
Citaat:
Dit is het verhaal achter de foto: http://www.snopes.com/photos/lioncut.asp Sommige mensen denken dat het voor de kat beter is hem eens in de zoveel tijd te scheren en een 'nieuwe' vacht te laten groeien. Andere katten moeten zo geschoren worden omdat de vacht niet goed verzorgd is geweest en vol zat met knippen. En dan is er nog een klein percentage mensen dat dit daadwerkelijk mooi schijnt te vinden. |
Vind het echt niet kunnen.
Gewoon te zielig voor woorden.. :eek: Kreeg een treurig gevoel, zullen alle kattenliefhebbers wel hebben als ze deze topic lezen :| |
Er bestaan katten die van zichzelf geen haar hebben.
kat zonder haar Volgens mij had die jongen beter zoeen kunnen nemen.. Want als dit echt is vind ik het echt sneu. |
Citaat:
Als je een kat zo kaalscheert vanwege een operatie o.i.d en het wel terug laat groeien oke. Maar dit is echt belachelijk. (en niet geloofwaardig omdat de foto ook op funnyjunk.com staat.) |
dat sommige katten geen haar hebben (of het licht is), dat is niet van nature. Dat is gefokt.
|
ja klopt, ik wist het niet, maar heb het even opgezocht.
Er waren een paar spontane mutaties bij katten opgetreden en met die katten zijn ze verder gaan fokken, tot ze het Sphynzen ras verkregen. |
tsja, er zijn ook mensen die hun paard scheren, daar hoor je nooit wat over. maar inderdaad, het staat voor geen meter.
|
Hm.. ik vind het niet echt dierenmishandeling, zolang je hem goed warm houdt niet tenminste. Maar ik vraag me af wat er nou zo leuk aan een halfkale kat is :s
Als je een angorakonijn hebt moet je die wel knippen omdat ie anders te veel haar krijgt en dood gaat, misschien is dat bij katten ook.. maar dit is geen angorakat denk ik zo :p dus nee, ik vind het geen charmant gezicht. |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:44. |