![]() |
nieuw + oekaki
bwa. Ben nieuw enzo. ofzo. jaaa
hier een oekaki dingetje zodat ik stoer kan doen en zeggen dat ik ook eens een keer iets gepost heb. zooo hey. http://images2.deviantart.com/i/2004...ekaki_PINK.jpg |
Cool, hoewel de vormen hier en daar nog een beetje buiten proporties zijn. Kleurgebruik is wel ok.
Staan leuke dingen tussen je deviantart werk, trouwens. (y) |
Ik vind het heel vet! Bijzonder, leuk kleurgebruik, en lekker onnatuurlijk. Ik vind het wel wat hebben met die verschillende kleurtjes in het gezicht etc.
|
dope, heel goed kleurgebruik
|
best okay.
|
Citaat:
Je deviantart heb ik niet bekeken. |
ziet er leuk uit :)
maar hoe heb je dat dan gemaakt? als in, wat is oekaki? :o |
Oekakie is Japans voor tekening/schets (als ik het me goed herinner). Online tekeningen maken en commentaar krijgen, helpt heel goed als je veel wilt leren! :)
|
Ik vind deze ook erg leuk, maar die op deviantart staan zijn nog veel beter! Ik vind ze echt mooi! (y)
|
Leuke stijl, mooie kleuren, en je deviantwerk is errug goed, kortom geweldig. :P
|
woohoohoew :o
oekaki is inderdaad een soort van forum waar je dan tekeningen kan maken en ze gelijk plaatst. zelf ben ik slechts af en toe op dat ding, voornamelijk omdat de gemiddelde leeftijd van die oekaki nogal.. laag ligt (12..13). maar heb geen zin (te lui) om iets anders te zoeken ;) iig bedankt allemaal (t reageren) enzovoorts. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:28. |