![]() |
antipuntschoenen.nl
Wij hebben er meer dan genoeg van!
Waarom blijven vrouwen nou op die lompe schoenen lopen? Je KAN er gewoon niet elegant op lopen. Het blijft eruit zien alsof een of andere joker voorbij komt lopen. Zo van: *flap* *flap* flap* *auw je stond op mn teen* *flap* *flap* Zodoende hebben we er een site voor opgezet....... http://www.antipuntschoenen.nl/images/newapbanner.jpg De AntiPuntSchoenen Beweging! |
Whatever
-> DK |
;)
|
afschuwlijke krengen :p
|
tja......
|
puntschoenenhaters aller landen verenigt u!
:rolleyes: |
*ligt helemaal in een deuk*
dat er mensen zijn die die schoenen haten, oke, maar dat je er een site over maakt. Geweldig :D |
puntschoenen zijn idd niet koel
|
Get a life.
|
hehe, ze hebben een anti-puntschoenenforum :cool:
|
Citaat:
|
de hele school loopt er bij ons op rond(de meiden dan:P) en als ze der nie op lopen zijn et wel puma's ;)
|
Weet je waarom vrouwen er op lopen? dr zijn nauwelijks andere schoenen te koop. Het is OF puntschoenen OF van die gympies (weet niet hoe ze heten). Dus het ziet er OF niet uit, OF het is te koud.
Moest laatst dringend schoenen hebben ivm bruiloft. Dr zat niks anders op dan een puntachtige schoen te kopen. Nahja, deze ziet r wel aardig uit. Is niet helemaal punt, namelijk :o |
Haha dat t-shirt wat je kunt bestellen ook echt :D
|
Juist gatara..
Je kan gewoon niets anders 'elegants' kopen. Wil jij schoenen met een hak? Nou dan kan je bijna alleen maar puntschoenen kopen. Ik weet t.. sommigen zien er idd niet uit, maar sommigen zijn echt leuk. En vind ze soms wel elegant staan. |
Citaat:
"Binnenkort beschikbaar ;)" :P |
Citaat:
Maar ze moeten niet de vrouwen de schuld geven alsof zij de keuze hebben :nono: :P |
puntschoenen zijn idd afschuwelijk (vind ik).
ik heb d'r zelf dan ook geeneen. maar het wordt idd wel erg moeilijk om andere schoenen te kopen. |
puntschoenen (n)
echt ik kots op die dingen |
In China hadden ze ook puntschoentjes. Dat waren dan ook nog eens puntschoenen in een hele kleine maat. En men bond de voeten dus in.
Even een waarschuwing vooraf: niet zo prettig om te zien: Voetinbinding |
goh :p
|
Citaat:
|
Get a life.
|
Citaat:
Natuurlijk heeft t niks met deze schoenen en site te maken; ik zeg alleen dat in China er ook puntschoenen waren, maar dan in een nog veel kleinere maat en dat men de voeten inbond. Gewoon. Ter info, zeg maar. |
Citaat:
dit is vast een gevolg van het dragen ;) http://home.planet.nl/~baand000/valgus.jpg |
Wat is nou jullie probleem met die puntschoenen.
Beter dan dat meisjes nikes gaan dragen of kisten of skateschoenen. Als je deze schoenen goed draagt zijn ze alles behalve lelijk |
Citaat:
|
Citaat:
http://images.amazon.com/images/P/B0...Z.MZZZZZZZ.jpg sorry hoor, maar ik vind meisjes op dit soort schoenen echt 1000 x aantrekkelijker. Misschien moeten jullie ook is vragen, wat jongens nou leuk vinden ;) |
ik loop altijd op gympen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
@Hummer---> dus meiden op sportschoenen vindt jij fout...
Ik ben zelf echt niet fan van de puntschoenen... Ik vind het echt niet fijn zitten en ben ook niet zo van de nette schoenen, dus... *zie post madball* Die schoenen heb ik in het beige. Zit toch een stuk beter dan die puntschoenen! |
Citaat:
|
kheb zelf ook puntschoenen, maar ik draag meestal puma's.Die lopen veel lekkerder ;)
|
In één woord: jakkes! Echt waar ik vind ze afgrijselijk, ik zou er nog niet mee willen rondlopen (zou er waarschijnlijk ook niet op kunnen lopen). Ik loop altijd op platte schoenen, veel gemakkelijker en gezonder voor de voeten (ze hebben tenminste ruimte, in die smalle puntdingen daar wordt alles geplet :o ).
|
Citaat:
maarja 1 paar hakken op 7 paar sportschoenen.. dus ik daag ze niet echt vaak.. maar soms is het wel leuk hoor |
Citaat:
|
Citaat:
|
lelijke dingen.
|
Citaat:
|
Ik vind ze lelijk, maar ik heb wel betere dingen te doen dan me er heel erg druk over te maken.
|
ik heb geen puntschoenen en wil ze ook niet
iig de leukste leraar bij ons op school vindt mijn schoenen helemaal geweldig :D het is maar waar leraren op letten ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
inderdaad :s
|
Ziet er niet uit.
|
Citaat:
|