![]() |
[Tekening]
hoi, dit is mijn eerste tekening die ik post *ole*
door de scanner zit er een vage streep doorheen.. nou.. reactie's graag :) http://upload.petuhr.nl/upload/34374885.jpg later, xXx |
Het onderlijf is veels te kort. Verder vind ik m wel grappig, maar daar is alles ook wel mee gezegd.
|
Wat moet het voorstellen ? Het oogt zo cliche. Grappige details wel (:
|
uhm, ja indd, het onderlijf is wel kort... en ik erger me zelf eigenlijk aan haar arm... maar ja.. :)
|
Citaat:
|
t onderlijf is inderdaad te kort..en het hoofd klopt niet, de neus is te lang en het voorhoofd te kort. oh en haar rechterborst (voor ons linker) moet niet zo hoog beginnen..
voor de rest wel mooi uitgewerkt met de schaduwen bij die doek die ze omheeft enzo:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
die witte rand en het hoofd erg mooi onder nadere maar het ziet er inderdaad wat cliche uit. ik vind het duw wel ok.
|
vreemd handje, nietszeggende achtergrond (zon, maan, wat is het?) (n). Gezien de rest van de tekening (y) kan je er iets mooiers van maken. succes :) !
|
als je de neus ten eerste zou verkleinen, soort manga neusje, dan kunnen we misschien verder praten.
Tip: teken de ogen in het midden van de face. Doe dat es en laat em dan eens weer zien. |
Pretty cool! (y) Laat m eens in kleur zien.. :)
|
weet je wat.. dat ga ik nu even doen.. k verveel me.. als ik der mee klaar ben, verschijnt et hier wel :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:24. |