![]() |
lekker eten bij mac?
ik vind het eten bij mac donalds hartsikke lekker. :d
Alleen zijn de hamburgers net schoenzolen :S wat vinden jullie dr'van mac of niet? |
Laat ik het er maar op houden dat ik er alleen eet als het niet echt anders kan :o Het is best te eten, maar ik ben er echt niet dol op :|
|
*maakt kotsgeluiden*
*zoekt emmer* Ik háát de MacDonalds. |
Ach, soms is het aardig, soms niet. Ik vind de McChicken wel lekker.
|
Ik vind het niet walgelijk oid, maar liever niet. :)
|
Eens in de zoveel tijd is t erg lekker..maar als je t vaak achter elkaar eet word t smerig.. Vroeger vond ik t wel ernstig lekker natuurlijk..
toevallig vannacht langs de mac gereden dus voorlopig niet meer :).. |
Zo af en toe is het wel te doen, maar als ik de keuze heb, ga ik liever ergens anders eten.
De Mc Specials zijn meestal wel lekker :) |
gister nog een mcchicken gehad.
gadverdamme wat een stuk smakeloos rubber. ik neem me steeds weer voor nooit meer naar die tent te gaan maar het lot bepaald steeds anders. Ik vind al het eten daar eigenlijk vatsig. enige wat lekker was was de mc rib maar die is d'r ook al niet meer. |
Ik vind het wel okee, maar liever niet. :)
|
Ik vind het daar allemaal niet zo lekker.. Het enige wat ik daar echt lekker vind is de McFlurry en de McKroket
|
Citaat:
|
juh, errug lekker:)
|
1 x in de zoveel tijd is het inderdaad best te doen
|
Ik vind het eten bij de mac niet lekker, als ik daar wat haal is het een Mckroket of McFlurry met hoge uitzondering wat frietjes bij de kroket.
|
Ach, ik hou sowieso al niet zo van patat. De meeste burgers zijn wel lekker zo af en toe. Ik kom er nooit, alleen op vakantie oid.
|
voor af en toe is het best te doen, alleen de patat is ranzig :o
|
lekker eten bij mac
eh ... dat is een contradictie |
willen de mensen die nu zo aan t zeiken zijn alsjeblieft ook echt beloven dat ze lekker nooit bij de McD komen eten, scheelt een hoop zeikende gasten voor de mensen die er werken...
|
Ik hou niet zo van patat, ik hou niet zo van slappe sla, ik hou niet zo van onsappige hamburgers, ik hou niet zo van kaas-die-vacuum-verpakt-heeft-gezeten, en ik hou ook niet zo van die vreselijk benauwde lucht die in elke mcdonalds hangt.
Maar de ijsjes, kipnuggets en sauskuipjes zijn wel lekker. Dus soms haal ik er een ijsje om dat buiten op te eten :). En ik koop in Enschede in de mac ook wel eens drinken omdat je het daar gratis kunt hervullen. |
Zo af en toe is het wel eens lekker om naar de Mac te gaan, hamburgers en de patat (met die fritessaus) smaken daar echt anders als ergens anders (vage uitleg :p) en dat kan zo af en toe wel lekker zijn vind ik, maar niet te veel. Ook de macflurry met m&m's vind ik wel lekker :)
|
Ik vind et wel lekker eigenlijk :)
De Club Sandwich, die vind ik echt hel erg lekker :o (maar dan wel zonder die viezzige sla en tomaat :bloos: ) Khoop dat ie blijft :) |
vind het niet erg er afentoe heen te gaan (hoewel ik burger king burgers lekkerder blijf vinden)...
en dit dan, een gozer die 30 dagen lang 3x per dag bij de mac donalds ging eten... http://www.nypost.com/entertainment/16393.htm |
ik vind alleen de ijsjes lekker (y)
|
McChicken
McKroket en de ijsjes (L) |
Laatst had ik kipnuggets bij de Mac besteld, leek net karton :(
Maar de frietjes en de saus vind ik altijd wel lekker, voor de rest weet ik het niet zo, ik kom daar maar 2x per jaar ofzo. |
die hamburgers zijn echt te lekker
(al moet je er niet bij na gaan denken wat je aan het eten bent) |
Citaat:
|
Burger King is stukken beter
|
Citaat:
(werk bij de mac en ze hadden het er over dat hij zou blijven...) |
egt super lekker!!!! mmm mac chicken enso :)
|
Citaat:
Ik had alleen nog niet gehoort dat ie waarschijnlijk blijft :) |
Citaat:
behalve verder de frietjes de bigmac en de mc kroket vind ik het allemaal eigenlijk niet zo lekker Maar de burgerking daarentegen is gewoon (y) |
Van tijd tot tijd vind ik het wel lekker en dan vooral de Flurry's met capuchinodingetjes
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar die Mc kroket.......Het water loopt me al in de mond. Ja hoor, de Mac vind ik wel wat! |
Mac Donalds geeft per jaar meer dan een miljard dollar uit aan reclame. Das best een verspilling.
|
Citaat:
|
Die groenteburger vind ik lekker :) Maar verder (n)
|
Vies en het is ook nog duur.
|
Citaat:
|
uhm ,ik weet niet welke stations je allemaal beheerst bij de McD, maar op t KVa station waar dat ding gemaakt wordt is het al zo druk en dan ook dat ding erbij,dan gaat ons hele keukenpersoneel binnen 2maanden de ziektewet in...
|
Citaat:
|
(y)
|
Ik vind die frieten net karton, maar dat sausje is wel lekker. ik neem daar meestal een McFlurry Cappucino of een cola ofzo, wnat daar zit tenminste lekker veel ijs bij
|
ik vind de friet lekker, en de ijsjes ook allemaal, vooral mc flurry, en een mac kroket is verslavend! Maar wel allemaal zonder saus, maar ik lus sowiso geen mayonaise of wat er op lijkt...
|
Citaat:
|
Mac Donalds: hééééééérlijk!! I'm Lovin' it :bloos:
|
Citaat:
|
het idee alleen al dat ik vlees uit de bioindustrie zou eten, vol met groeihormonen en wie weet wat voor chemische zooi maakt me misselijk. Ook de friet van de mac kan mij echt niet bekoren, die dingetjes zijn veel te dun, teveel frituurvet en te weinig aardappel. Ze hebben wel de heerlijkste frietsaus ter wereld (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:47. |