![]() |
Voor de BrEeZaHChiCkieS
Oke.. dit gaat echt te ver.. ER is tegenwoordig een programma waarmee je gewoon fatsoenljik nederlands om kunt zetten in BReeZaH-taal.. :S
*Klikje* Walgelijk :nono: |
jAaA iDd :o
Nee maar ff serieus, breezah word straks nog een gewoonte :o.. |
Wat handig! Alleen heb ik liever een programma dat breezertaal omzet in normaal Nederlands
|
dat bestond toch al? kansloos..
|
Citaat:
|
Het zou verboden moeten worden.
Verkrachting van de Nederlandse Taal. staat daar een straf op ? |
Woei wat spannend :s
|
Die hans moet maar eens geh4x0rd worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het zoveelste topic over breezahtaal. :s
|
Dat is natuurlijk om ze hard te kunnen dissen. :cool:
|
Citaat:
Kvraag me alleen af of je bij een nederlands proefwerk oOk Zo GaAt SchRijVeN.. WEdden dat je dan een 1 krijgt :rolleyes: |
DiT Is EcHt HeEl ErG, HeT Is Nu MoGeLiJk Om HeEl SnEl BrEeZeRtAaL Te TyPeN.... Ik HeB HeT PrOgRaMmAtJe HiEr VoOr GeBrUiKt.
Er Is ZeLfS EeN LeIiJk BreEzErLoGoOTjE OnDeRiN De StArTbAlK. diT iS WeEr EeN aNdErE mAnIeR wAaRoP aLlEeN hEt BeGrUiK vAn De HoOfDlEtTeRs NeT iS oMgEdRaAiD. En Hier Heb Ik Ook gewoon Een Hekel Aan. daArBiJ kOm Ik NeT tOt De CoNcLuSiE dat dit programma steeds capslock aan het uit zet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hahhahahhaha, OMFG. Dit is zwaar triest.
|
Citaat:
|
jA aCh, Ik bEn InMiDdElS aL vOoRbIJ hEt StAdIuM wAaRiN iK mIJ aAn DaT sOoRt ZaKeN eRgEr :(
Een Vertaalmachine Van 1337 Naar Normaal Nederlands Zou Ik Echter Wel Handig Vinden. |
Citaat:
Ze moeten alleen niet verwachten dat ik ze ook maar voor een greintje serieus zal nemen. :| |
wat een onzin.. dat breezertaaltje.
|
What else is new?
|
wHaT eLsE iS NEw?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is dit een teken aan de wand dat onze maatschappij tot de ondergang verdoemd is? :(
|
Citaat:
|
hEhE dAt PrOgRaMmA weRkT bEsT gOeD :p
|
eigenlijk vind ik dat het programma een verbod moet krijgen.
(alhoewel het stoer zou zijn om dit overal op school te installeren :evil: ) |
Dit is een beetje een ouwe koe die uit de sloot gehaald wordt... :s
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:39. |