![]() |
Stelling voor Ne
ik moet woensdag een stelling houden, maakt niet uit waarover. ik wil het liefst iets actueels, ik denk dat dat de meeste mensen wel een beetje aan het denken zet :S weten jullie misschien een leuke stelling?
|
Denk aan asielzoekers moeten eruit, orgaandonatie moet per se verplicht worden, relatie tussen leraar en leerling moet toegestaan worden, Nl denkt teveel aan geld en niet aan de mensen zelf (ook asielzoekers die eruit worden gezet!)
Tip; kijk op de site van het lagerhuis, volgens mij staan daar een heleboel stellingen! Succes, laat je even weten wat je kiest? gr's renske |
Aah..ik zie dat je in Oosterhesselen woont, niet te ver hier vandaan...
Misschien een idee om het over de vuilverbrandingfabriek te gaan houden die Westo wil plaatsen... |
ok dan!!! hier heb ik een heleboel aan!!! idd, kan ik wel iets gaan doen met die vuilverbrander, maar ik weet zelf nog niet zo heel goed wat ik ervan moet denken, dus dan kan een beetje dodelijk zijn..in ieder geval al een paar hele goede ideeen! ik zal ff op lagerhuis gaan kijke! bedankt...
|
je bent tog dat meisje die de klassen langs ging voor handtekeningen..?
|
Je kunt het ook nog over de pil doen, dat die in het ziekenfonds moet blijven!?
|
zou ook kunnen! benk inderdaad wel heel erg sterk voor, maar ik denk niet dat mijn klas er zo veel over te zeggen heeft, die bestaat voornamelijk uit jongens en dat interesseert ze niet..maar wel mooi bed8
|
ik dacht zelf nu iets over bijv zelfmoord, of over die pil waar nu veel over wordt gesproken, waarmee je er een eind aan kan maken, dat die dan vaker moet worden gegeven als men er een goede reden voor heeft, of juist andersom: zelfmoord is egoistisch...
|
neej, ik ben er wel zo ongeveer uit. ik hou het denk ik over de verplichte orgaandonatie. bedankt voor het idee! kga nu slapen...
|
Mooi zo!
Succes |
-> Moderne Talen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:23. |