![]() |
welke muziek op weg nar school?
welke muziek heb je in je mp3 player/ cd-speler als je op weg bent na sgool, in de trein, op de fiets of hoe dan ook???
|
Ik heb niet echt bepaalde muziek voor een bepaalde situatie..
Maar bijvoorbeeld Royksopp vind ik wel fijn om te luisteren in de trein :) |
hehe geen idee wat voor muziek dat is???(kheb niej zo veel verstand van andere muziek dan commercieel...)
|
Mp3-cdtje voor lange afstanden, voor korte reisjes trek ik een audio-cdtje uit de kast.
|
De laatste tijd luister ik eigenlijk alleen maar dashboard confessional
|
s'ochtends vaak sfeervolle, rustige muziek.
s'middags vaak muziek a la dillinger escape plan of vriendelijke nu-metal. s'avonds - ligt aan stemming. eigenlijk ligt het altijd aan de stemming, maar dit komt het meeste voor. |
Gewoon ongeveer hetzelfde als ik thuis luister. Momenteel luister ik de Zweedse underground emo-scene op de fiets.
|
Op dit moment vooral Moloko en Moby :)
|
's ochtends gewoon Nirvana, om lekker wakker te worden :p
|
Toy-Dolls, moet toch wakker blijven he?
|
Verschilt.. meestal iets Iron Maiden, Dark Tranquillity, Iced Earth of Moonspell
|
gewoon hetzelfde als normaal..
|
was normaal dan?
|
Citaat:
|
Niet, mensen die op de fiets naar muziek luisteren met van die oordopjes zijn een ramp en een gevaar op de weg, evenals mensen die mobiel bellen (n)
|
Muse! :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat ligt echt helemaal aan mijn stemming van die dag.
als ik boos ben boze muziek, als ik vrolijk ben vrolijke (ja echt!) s ochtends het liefst harde, snelle boze muziek, smiddags iets minder, savonds liefst d.goodrem, e.torrini, n.jones, perfect circle oid. |
nwobhm
|
ik heb geen mp3speler oid..duss
|
Citaat:
|
Ik heb meestal hardcore opstaan ... kan ik ff lekker wakker worden :D
|
iedereen heeft toch wel een soort van draagbare muziekspeler, ook al is het een walkman ofzoow...
|
blijkbaar niet he!
de tering. ik momenteel ook niet, mn mp3discman is in oostenrijk met mijn vader en mijn walkman ligt nog bij een gozer. |
m'n hele cd collectie komt wel eens aan de beurt
|
crowded house, neil finn ,REM ,SKIK ,Bjork , Doe Maar ,Sinead o' Connor,Phill collins , Paul Simon, eigenlijk alles wel wat ik normaal ook luister...
|
dus eigenlijk heeft niemand echt een cd die je speciaal tijdens het reizen speelt..
|
Postrock, klassiek, electronica en metal. (:
|
stoner..
meestal.. kyuss,queens..nebula |
Citaat:
|
discmans zijn onhandig
|
nou jah, zelf heb ik op de fiets gewoon graag een lekker snel muziekje op, dan gaat het veel sneller. als ik bijv norah jones op ga zetten, ebn ik er na 3 uur nog niet...
|
Citaat:
|
hardcore, metalcore, punkrock.
keeps me awake :) |
of je staat gewoon 3 uur eerder op zodat je niet elke dag snelle muziek hoeft te luisteren (y)
|
Ik slaap sowieso nooit.
|
Wat luister je het liefst als je van je kamer naar de badkamer loopt wat luister je het liefste als je het uit hebt gemaakt wat luister je het liefste als je deo op is, ik mis het nut hiervan.
|
verschilt, meestal Limp Bizkit of zoiets, maar ook vaak wel stereophonics, K's choice, Incubus... en heel soms ook nog weleens iets van Linkin Park... maar meestal toch iets rustigs, word ik lekker ontspannen wakker op weg naar school.
|
Citaat:
|
Death en Black metal, dan wordt je nog enigszins wakker
|
Citaat:
|
en er zijn zo veel topics zonder nut..
|
laatste tijd meestal squarepusher - music is rotted one note
|
Citaat:
Hey waarom vermoord je hem, ach er worden zoveel moorden gepleegd. |
Van alles eigenlijk.
Momenteel Blood Brothers in m'n discman zitten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
op dit moment goldie - no smoke without fire
alle muziek die ik leuk vind luister ik wel op de de discman, maar toch voornamelijk dnb. kan je lekker druk doen op de fiets :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:39. |