![]() |
Wat vind de volgende forummer van deze film?
Nou vrij simpel, ik geef n film, geef daar commentaar op en bedenk zelf ook weer n film, waar diegene na jou commentaar op geeft, en so weiter. Hmm, lekker duidelijk uitgelegd......anyway hier komt de eerste film:
Pirates of the Caribbean |
Citaat:
American History X |
lichtelijk overschat, maar wel zeker het bekijken waard. de beide Edwards (Norton en Furlong) zijn geweldig als elkaars broers die proberen te vechten tegen het neonazisme... zeer bruute film ook
Raging Bull |
geen idee die ken ik geloof ik niet...:S
volgende: the ring |
Citaat:
volgende: Hair |
Fantastisch. lekkere meezing film. Heel erg fijn :)
Monty python and the quest for the holy grail |
Citaat:
The Matrix (deel 1) |
Citaat:
Forest Gump |
Citaat:
Saving private ryan. |
Citaat:
Lord of The Rings: The Two Towers ;) |
Citaat:
American Beauty. |
Citaat:
Dirty Dancing? |
Loaded weapon
|
Citaat:
wil hem wel heel graag zien, want het schijnt echt zo'n meidenfilm te zien à la Grease (waar ik weg van ben), maar ik ben te lui om hem aan te zetten (heb hem zelfs op video!) Scream 1 |
grappig, niet eng!
is wel leuk als je melig bent ofzo :P (of on-nuchter) A Clockwork Orange??? |
Citaat:
Taxi Driver? |
Citaat:
Nogmaals: Raging Bull en waag het eens deze over te slaan |
goeie film, ik vond t een goeie keuze dat ie zwart-wit was, dat maakte t extra dramatischer. Niro en Pesci acteren heel goed.
life (eddie murphy) |
Citaat:
elephant |
Citaat:
zeg zullen we even alleen wat reageren als je de film hebt gezien vanaf nu...of is dat ook geen goed idee from dusk till dawn |
Citaat:
eyes wide shut |
Citaat:
dancer in the dark en dat alleen reageren als je de film gezien hebt, vind ik helemaal niet zo'n slecht idee eigenlijk.. |
Citaat:
maar wel mooi verhaal opzich (y) Donny darko |
Citaat:
Ik heb die film gezien ooit, maar ik snapte het niet allemaal. Vond hem toch wel erg leuk :) Toen heb ik op het forum er vanalles over gelezen, en besloten dat ik die film nog eens moest zien. En dat moet ik nog steeds.. A beautiful mind |
Citaat:
He Saw The World In A Way No One Could Have Imagined Moulin Rouge |
Citaat:
I am Sam |
Citaat:
Spoiler
zullen we ff afspreken dat je gewoon moet wachten op je beurt, en als je de film niet gezien hebt, je pech hebt? From Dusk Till Dawn ik weet die was genoemd, maar reageer er maar ff fatsoenlijk op |
Citaat:
Shaft |
Citaat:
Samuel L. Jackson heerscht zoals altijd dikke beer, maar het is toch echt Jeffrey Wright als Peoples Hernandez die de dikke show steelt: this is Egyptian cotton, mothe fuck. it's worth half of your paycheck Ook Christian Bale heeft leuke rol, alleen dat Sixth Sense wijf neemt het allemaal te serieus. Maar zoals ik al zei, de scenes met Wright ownen. Fight Club |
Weinig aan :o Brad Pitt heeft in betere films gespeeld (y)
Forrest Gump? |
Citaat:
Tom hanks is een veelzijdige acteur, hij zet de personage goed neer, echt zo'n film die iedereen weleens gezien heeft :) Trainspotting. |
Leuke/mooie film, wel apart. Alhoewel hij me wel een beetje tegen viel.
Chocolat. |
Citaat:
Shrek |
Citaat:
Contact |
Citaat:
The Last Samurai |
Citaat:
PS zoals al eerder gezegd zou t wat leuker zijn als mensen alleen reageren als ze de film kennen, want anders kunnen we net zo goed enkel namen van films op noemen :confused: Ontopic K-Pax |
Citaat:
Road to perdition |
Citaat:
The Boondock Saints |
Leuk idee van mensen die het recht in eigen handen nemen. Interessante personages, en Sean Patrick Flanery is een beter acteur dan ik dacht.
Raiders of the Lost Ark :D |
Niet gezien.
Back to the future :cool: |
Citaat:
zeeeer vermakelijke film met harrison ford <3 Heat. |
Citaat:
2001: a space odyssey |
Een niet onaadige, bijna-intellectuele schets van de downgrading van het menselijk individu.....in een ruimteschip met een eigen willetje. :confused: Oftewel, typisch Kubrick materiaal, maar dan net even wat beter dan normaal. Toch is ook 2001 zeker geen meesterwerk te noemen, wat mede te wijten is aan enkele mislukte pretentieuze wendingen, soms onevenwichtige en niet altijd even effectieve dialogen(terwijl de lange stiltes in de ruimte juist weer sterk zijn) en vooral saaie afstandelijke karakters. Alhoewel dat laatste volgens sommigen nu juist weer een groot pluspunt is.....Desalnietemin een aardige breinbreker, als je de flaws door de vingers wilt zien.
Lagaan |
ng nooit van gehoord :o
Jerry Maguire |
Citaat:
8MM |
Citaat:
mallrats |
Nooit gezien. Rare titel ook.
De Noorderlingen. |
Niet gezien.
U turn. |
Wel leuk, niet heel geweldig.