Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Probleem door verzonnen smsje (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=750208)

16NiceBoy 15-02-2004 22:03

Probleem door verzonnen smsje

Heej,

Meestal is valentijn een leuke dag, helaas voor mij gisteren niet:(
Sinds een tijdje wil ik heel graag met een leuk meisje, ik had haar een paar kreeg gevraagd of ze ook met mij wil.
Helaas zei ze dan steeds dat ze het niet wist.
Hier zat ik dus erg meej, want ik wist niet hoe ik hiermee aan moest.
Dus had ik samen met een goede vriendin van haar het idee bedacht om haar jaloers te maken.
Ik heb dus tegen het meisje wat ik leuk vind gezegd dat ik een smsje had gekegen van een ander meisje en dat ze smste dat ze graag iets leuks met me wilde doen.
Natuurlijk was ik heel erg benieuwd hoe ze hierop zou reageren, ze vertelde over msn aan haar beste vriendin dat ze het niet leuk vond etc... (die kopieerde alles naar mij toe).
Dat gesprek heb ik toen opgeslagen en naar een beste vriend van me gestuurd om te zien wat hij er van dacht (dus of ze wou willen of niet).
Dit heb ik dus allemaal gedaan, omdat ik echt niet meer wist wat ik moest doen.
Naja dat gesprek dacht ik dus dat ze wel zou willen en het ging ook heel goed met ons (ze zei zelf al dat ze me heel leuk vond etc...)
Maar helaas is ze gisteren er achtergekomen dat ik dat gesprek naar die beste vriend van me gestuurd had.
Dat vond ze helemaal niet leuk, omdat het is tussen mij en haar was en ze vond het niet leuk dat ik haar had voorgelogen.
Nu hebben we een klein beetje ruzie gehad, maar dat is gelukkig alweer bijgelegd.
Maar nu zei ze zo van dat ze het eerst nog niet wist of ze nog wel met me zou willen nemen, want ze was hierdoor diep geraakt.
Ze zei ook dat ze nog wel een klein beetje om me gaf, maar helaas niet meer zoveel als eerst.
Nu is eigenlijk mijn vraag aan jullie, hebben jullie tips zodat alles weer goed kan komen?

Alex 15-02-2004 22:26

het even laten rusten lijkt me handig

Paranoide 15-02-2004 22:39

Jij bent dom omdat je tegen 'r loog om jezelf leuker voor te doen dan je bent.
En zij is een aansteller. Diep geraakt omdat iemand toevallig moeite doet om op te vallen bij je, pf.

Waarschijnlijk gaat het binnen twee maanden uit tussen jullie, als het al wat wordt.

Escapism 15-02-2004 23:30

Citaat:

Paranoide schreef op 15-02-2004 @ 23:39:
En zij is een aansteller. Diep geraakt omdat iemand toevallig moeite doet om op te vallen bij je, pf.

Waarschijnlijk gaat het binnen twee maanden uit tussen jullie, als het al wat wordt.

geweldige reply

Maarten 15-02-2004 23:55

De harde waarheid :)

biep 16-02-2004 00:57

Citaat:

16NiceBoy schreef op 15-02-2004 @ 23:03:

Maar nu zei ze zo van dat ze het eerst nog niet wist of ze nog wel met me zou willen nemen, want ze was hierdoor diep geraakt.
Ze zei ook dat ze nog wel een klein beetje om me gaf, maar helaas niet meer zoveel als eerst.

toen je dit tiepte, ging er toen geen lichtje bij je branden?

(hint: kansloos :| )

CryptapiX 16-02-2004 06:15

ik vind het wel ongelooflijk dom van jouw (y)

dat smsje is zo enorm fout!
als een meisje zoiets bij mij zou flikken zou het voor mij al niet meer hoeven.. maar goed dat terzijde..
dat je dan ook nog eens een gesprek wat al naar jouw gestuurd word verder gaat sturen naar een "vriend" die je blijkbaar niet kan vertrouwen.. is nog wel het domste..

geef het maar wat tijd..
kan er niet veel meer over zegge..

Dukko 16-02-2004 06:20

Ten eerste. je hebt zoveel gedonder hiermee, alleen om uberhaubt een keer met haar uit te gaan! Ik weet niet of het wel verstandig is om door te zetten.

Muzzle 16-02-2004 07:07

Jezus, als je 18 bent zou je toch een wat betere aanpak verwachten.

frizzle 16-02-2004 10:38

Zo ging het hier op de basisschool als je "verkering" met iemand wou.

Eaglewing 16-02-2004 10:41

Dit is niet echt slim! Misschien heb je nog een kleine kans in de toekomst door heel voorzichtig te zijn en te laten weten dat het je echt spijt. :nono:

koekiemonstertje 16-02-2004 10:45

Het is niet zo handig van je.... Ik denk dat haar vertrouwen in jou een beetje weg is en dat moet je weer zien op te bouwen...
De vraag; Hoe doe je dat?
Nou dat gaat langzaam....geef haar de tijd en wat extra aandacht!

Maar ja het was misschien slim geweest om eerst goed na te denken wat je nou met zo'n actie bereikt.... want ja...heb je nu bereikt wat je wilde bereiken?

Alicia Silverstone 16-02-2004 10:48

Ik vind het ook nooit leuk als persoonlijke dingen worden doorverteld aan iemand anders. Nu is dit iets onschuldigs en je hebt het gedaan omdat je graag wilde weten wat ze van je vond, je was onzeker, daarom liet je het aan die vriend lezen.
Leg dat dus uit.

Dat ze hierdoor minder voor je voelt lijkt me een beetje raar. Ze werd iig wel jaloers door dat smsje, dus dat is iets positiefs. Ze weet maar al te goed dat jij wat met haar wil en daardoor weet ze het de hele tijd niet zo zeker. Denk ik. Misschien gaat het allemaal wat te snel voor haar, ze weet dat het meteen wat wordt als ze ja zegt, omdat jij het zo graag wilt.

Ik weet niet of je vaak contact met haar zoekt, maar probeer het eens een beetje van haar kant te laten komen. :)
Vraag niet steeds of ze wat met je wil, vraag niet steeds naar haar gevoelens. Ga gewoon een paar keer wat leuks met haar doen, vraag haar mee naar de film en dat soort dingen.
En dan maar afwachten wat er gebeurt.

Auryon 16-02-2004 12:11

Gewoon eerlijk zijn, anders maak je geen schijn van kans. In jouw verhaaltje heb je minstens 3 keer dingen achter haar rug zitten doen. Gesprekje lezen van haar met haar beste vriendin (dat had die vriendin wel doorgestuurd, maar jij hebt toch niet gezegd dat ze dat niet moest doen he...), dan dat verzonnen smsje, en dan nog eens het gesprekje met haar doorsturen naar een vriend. Als je nu al niet eerlijk tegen haar bent, hoe ga je dat dan doen als je dan toch een relatie met haar zou krijgen?

ABrules 16-02-2004 13:10

tja... als ze het niet zeker weten is het dus een dikke NEE!! geen tijd aan verspillen wordt je zelf alleen maar ongelukkiger van...

en ja... vind het eigenlijk nogal kinderachtig overkomen allemaal... :s

Ridder 16-02-2004 13:29

Citaat:

Meestal is valentijn een leuke dag, helaas voor mij gisteren niet
In dit geval, je eigen schuld..

Citaat:

Sinds een tijdje wil ik heel graag met een leuk meisje, ik had haar een paar kreeg gevraagd of ze ook met mij wil.
Hoe oud ben je? 18? En dan vraag je zoiets?

Citaat:

Nu is eigenlijk mijn vraag aan jullie, hebben jullie tips zodat alles weer goed kan komen?
Je excuses aanbieden.. en fatsoenlijk opnieuw beginnen.

Pruttelpot 16-02-2004 13:38

Je bent dom geweest.

Ja, dat was het eigenlijk. Gewoon dom. Laat d'r even met rust en kijk het aan. Niet gaan zeiken.

Last Resort 16-02-2004 13:40

sorry hoor, maar met zo'n actie kun je zoiets ook verwachten. Als ze je niet leuk vind, accepteer dat dan, en ga niet dit soort maffe dingen doen. Krijg je alleen maar gesodemieter van.

Maar ff ontopic, gewoon even laten rusten. Jullie zijn beiden zo onvolwassen, vraag me af of het dan wel de moeite waard is.

AnNie! 16 16-02-2004 14:00

Sorry hoor...ik ben een meisje en zou het dus niet erg vinden als een jongen zijn best deed om mij te krijgen...Je hebt alleen maar laten merken dat je haar superleuk vind! Zij heeft jou volgens mij helemaal nooit leuk gevonden want als dat wel het geval was geweest dan had ze het helemaal geweldig gevonden dat jij dit voor haar deed..Ze zit jou alleen maar schuldgevoelens aan te praten! Kan er bij mij niet in hoor...Wat een trut zeg!

Sarah 16-02-2004 14:06

Citaat:

AnNie! 16 schreef op 16-02-2004 @ 15:00:
Sorry hoor...ik ben een meisje en zou het dus niet erg vinden als een jongen zijn best deed om mij te krijgen...Je hebt alleen maar laten merken dat je haar superleuk vind! Zij heeft jou volgens mij helemaal nooit leuk gevonden want als dat wel het geval was geweest dan had ze het helemaal geweldig gevonden dat jij dit voor haar deed..Ze zit jou alleen maar schuldgevoelens aan te praten! Kan er bij mij niet in hoor...Wat een trut zeg!
Heb je zijn tekst wel gelezen? Hij heeft haar lopen voorliegen in de hoop dat ze jaloers zou worden. Jaaaa... leuk! Onbetrouwbaarheid, daar vallen we op, nietwaar? Echt wel een trut dat ze wil dat hij eerlijk is!

duifeltje 16-02-2004 15:56

Ik zou zo iemand alleen maar kunnen vergeven als hij me met iets heel leuks en liefs zou verrassen....

PardonMe 16-02-2004 16:24

Beetje kansloze actie if you ask me..

En wel nep dat ze na zo'n verzonnen smsje ineens wel wil en daarvoor niet.. tsss..

vivelafete! 16-02-2004 17:03

ik vind het ook eeen beetje kinderachtig voor een achttienjarige..
ik denk wel dat je het verpest heb.. maar als ze jou echt helemaal geweldig vindt zal ze wel naar je toekomen.. maar ik zou er maar niet op hopen..en de volgende keer moet je niet meer zo kinderachtig doen

Shox 16-02-2004 17:53

foei :nono:

DEChengst 16-02-2004 18:21

http://www.watbenjedan.nl

Escada Beaute 16-02-2004 18:24

Dat had je idd beter anders kunnen aanpakken! (y)

-SoloWolf- 16-02-2004 18:32

En hier dan de gouden tip: give it up, ze wil je niet en wat er niet is kan je ook niet laten komen. Give it up and meet another! :evil:

D-sire 16-02-2004 18:39

Volgens mij issie geen 18 :rolleyes:

duifeltje 16-02-2004 20:45

Hallo, wat een negatieve reacties zeg!, hij zegt toch dat hij wil dat het weer goed komt. Alsof jullie nooit fouten maken!
Ik denk dat je gewoon heel lief tegen haar moet doen en haar duizend keer sorry zeggen.

16NiceBoy 16-02-2004 20:48

Citaat:

duifeltje schreef op 16-02-2004 @ 21:45:
Hallo, wat een negatieve reacties zeg!, hij zegt toch dat hij wil dat het weer goed komt. Alsof jullie nooit fouten maken!
Ik denk dat je gewoon heel lief tegen haar moet doen en haar duizend keer sorry zeggen.

Heb ik ook gedaan :) Praten nu verder wel weer normaal.... Vanavond zelfs 1e smsje alweer gekregen, stond alleen welterusten in. Maar dat maakte mij niet uit :)

Cyra 16-02-2004 20:57

ik denk dat je eigen Sig je al genoeg helpt

16NiceBoy 16-02-2004 20:59

Citaat:

Cyra schreef op 16-02-2004 @ 21:57:
ik denk dat je eigen Sig je al genoeg helpt
Ja lachen helpt altijd wel ;)
Maja het maakt niet altijd dingen goed....

Lepra de Clown 16-02-2004 23:19

lekkere beste vriendin is dat

-SoloWolf- 17-02-2004 15:12

Citaat:

duifeltje schreef op 16-02-2004 @ 21:45:

Wel een beetje laat voor een quote maar goed. Kijk, wat jij zegt is dat alles goed te maken is. Maar als iemand jouw zoiets zou flikken zou je vertrouwen zo'n deuk oplopen dat je het niet nog een keer zou probeer, naar mijn mening...

AnNie! 16 19-02-2004 13:40

Lekker kinderachtig!!! :cool:

Sithan 19-02-2004 16:02

Misschien een idee om gewoon te vertellen wat je idee erachter was en waarom je zoiets hebt gedaan ipv jezelf excuseren voor iets wat je expres hebt gedaan en waar je enkel spijt van hebt vanwege haar reactie, of vind je het zelf ook laag? In dat geval moet je helemaal goed proberen uit te leggen wat je ertoe aanzette lijkt me :confused:

Fade of Light 19-02-2004 16:09

18 jaar en je klinkt als een puber van 13 met je nemen e.d. en smsjes verzinnen damn

[Het Engeltje] 19-02-2004 16:10

Ik wist niet dat er nog kerels van 18 waren die zo met 'vriendinnetjes' omgingen.
Ik vind het niet echt slim van je, maar dat snapte je vast al.. TOCH?

[Het Engeltje] 19-02-2004 16:10

Citaat:

Fade of Light schreef op 19-02-2004 @ 17:09:
18 jaar en je klinkt als een puber van 13 met je nemen e.d. en smsjes verzinnen damn
Haha, dat zeg ik :D

Miss Jones 19-02-2004 17:29

Citaat:

Lompo de Clown schreef op 17-02-2004 @ 00:19:
lekkere beste vriendin is dat
*lachtschamper* inderdaad

Metal 19-02-2004 23:07

Citaat:

Paranoide schreef op 15-02-2004 @ 23:39:

Couldn't say it better (y)

Citaat:

Escapism schreef op 16-02-2004 @ 00:30:
geweldige reply
:D

Metal 19-02-2004 23:10

Citaat:

Desecrator schreef op 16-02-2004 @ 19:21:
http://www.watbenjedan.nl

Heb je die url speciaal ff aangemaakt of waar kende je die van?? :D (y)

Puta 20-02-2004 00:47

Citaat:

16NiceBoy schreef op 15-02-2004 @ 23:03:
Verhaal
De verstandshouding tussen jullie komt een beetje kinderachtig over.. Als ze je echt leuk vind blijft dat wel bestaan. Probeer het gewoon serieus en duidelijk aan te pakken! Suc6 ermee

bertbart 20-02-2004 06:50

jezus, alweer zo'n zeikverhaal... neem haar diep! en alles komt goed:D

Maurice 20-02-2004 09:21

en dat om 7.50u. 's ochtends nog wel..

kayce 20-02-2004 10:42

En dan maar gek vinden dat wij vrouwen soms van mannen kunnen walgen.

Niet van alle, hoor! ;)

Maurice 20-02-2004 10:43

niet van mij he?

:rolleyes:

Fade of Light 20-02-2004 11:13

Citaat:

Metal schreef op 20-02-2004 @ 00:10:

Heb je die url speciaal ff aangemaakt of waar kende je die van?? :D (y)

nee die heeft hij niet (special ff) aangemaakt, die url is algemene kennis :cool:

L4dy_c 20-02-2004 11:31

nouwja !! ik vind haar wel een beetje aanstellerig dat ze zegt dat ze diep geraakt is (n) slaat nergens op misschien verzint ze dit wel als smoes.
en ze weet toch dat jij het alleen maar deed omdat je haar wou.. :S:S:S:S:S:S

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:06.