![]() |
The Sims 2
Heey!!
Heeft iemand enig idee wanneer The Sims 2 uitkomt? Ik hoor van allerlei mensen veel dingen erover en er is al een officiele site van, maar kan niet vinden wanneer die uitkomt.. :( Iemand enig idee??? |
na ff te hebben gegoogeld.
Citaat:
geen dank :) |
Ik vind het toch wel vreemd dat 9 van de 10 thesims topic van vrouwen komen.
|
omdat jongens de sims niet leuk vinden of er niet voor uit durven komen.
maar het is gewoon een meidenspel, huisje boompje beestje e.d., denk ik. |
damn, dacht dat het in maart zou uitkomen :(
zit er echt op te wachten om weer lekker mn sims te kunnen pesten :cool: |
Ik word echt gek van al die sims-topics. Kan er niet gewoon eentje gemaakt worden waarin alle vragen worden gesteld?
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar jullie moeten je niet zo drukmaken over die Sims topics :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
Superstar vond ik persoonlijk helemaal niet leuk, hot date was wel weer een goede zet... de andere uitbreidingssets ken ik eigenlijk niet :o |
Citaat:
FB!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Bullshit, imo, maar oké. |
Citaat:
|
Mijn punt was dat het niet vreemd was. Het moet kunnen.
|
Citaat:
wat boeit het wat voor soort spel het is? als een man sims wil spelen en een vrouw cs.. who gives a fuck? laat ze |
Citaat:
|
the sims zuigt. Wie koopt er nou in godsnaam een spel om leven te simuleren??????? Je leeft zelf toch ook?????
|
Citaat:
Ik vind het persoonlijk een verademing tussen alle schiet-en-bloed-dood spellen, hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind Sims beestenboel nog steeds het leukst. Ik vind het maken en aankleden van de poppetjes en huizen leuk. Maar echt ermee spelen is saai. |
The sims is cool
beetje huizen maken enzo.. zoveel mogelik partners en zo veel mogelijk geld krijgen maar die release moet wel en beetje opschieten, niet pas begin mei ofzo hoor > ik zie me al zitten tijdens de examens :D |
the sims komt 17 of 27 september 2004 uit
|
tnx for sharing
|
Zie mijn reply in de andere topic
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:51. |