![]() |
Adsl
Heeey daar, ik wil ADSL nemen...
Is dat nou verstandig??? (Ik ben niet zo'n PC freak dus als ik verkeerd zit zeg dan ff waar ik naartoe moet en zet er een slotje op...) |
Hoe vaak doe je internetten? Als je 2x per maand af en toe een half uurtje chat kun je beter geen ADSL nemen maar dialup blijven houden.
Wanneer je regelmatig online bent kun je het best ADSL basic nemen (ik raad Xs4all aan daar heb ik een goede ervaring mee en leveren goede support, hebben er zelf verstand van. Is dan ook de eerste provider van Nederland). Mocht je veel en vaak downloaden dan is ADSL fast meer geschikt voor je. Dan heb je namelijk sneller internet dan bij basic. Is wel weer wat duurder. Je kunt je aanmelden op www.xs4all.nl en dan op ADSL klikken :) Wel even overleggen met thuis enzo natuurlijk ;) |
Ik heb zelf ADSL Comfort bij Planet Internet, en het bevalt mij echt prima!
Heb tot nu toe nog maar 2x gehad dat ik niet op internet kon, 1x was vlak na de installatie (KPN moest het afmaken maar snapte het zelf ook niet helemaal), en 1x was mn eigen schuld :o Oftewel, nog geen enkele storing :) Goed, de ups/downs zijn niet geweldig hoog, maar wel constant, en dat vind ik erg fijn moet ik zeggen :). |
tja wij denken eraan om ADSL bij E/Ision, (weet nie precies meer) en mijn broer download nogal vaak, als je begrijpt wat ik bedoel...
(Enne zit ik hier dan toch goed???) |
Citaat:
En je zit hier goed ja :) |
Ision ken ik wel, die heeft Energis overgenomen nadat die Internet Noord (waar wij een dialupabbo hebben) heeft overgenomen...;)
Bevalt opzich best... |
Ja zoals Dystopia zegt, gewoon lekker bij XS4ALL gaan.
Ik zit zelf bij Planet, de verbinding is snel en stabiel. Alleen klanten service hebben ze nooit van gehoord, de helpdesk heeft het IQ van een pot pindakaas en de nieuwsserver is compleet waardeloos. Ik heb danook speciaal voor de nieuwserver een dialup account bij XS4ALL genomen. Momenteel zit ik eigenlijk te wachten tot XS4ALL via BBNed gaat leveren, en dan zeg ik houdoe ! tegen Planet Internep. -Desecrator |
ja en sorry maarre we nemen Planet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Neem gewoon kabel, ben je van het gedonder af :p
/me voorziet dat UPC binnen 1 jaar op de fles gaat en ik alsnog aan de ADSL moet maar dat zien we dan wel weer ;) |
Citaat:
btw Desecrator... Wanadoo heeft ook een enorme Newsgroup shit.... ADSL weet ik niet.. maar dial up zeker.. iig.. een jaar geleden :) |
Citaat:
|
WE hebben gekozen voor XS4ALL (basic-anders te duur), thnxxx voor alle tips
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:46. |