![]() |
Welke dichtbundels heb jij?
Vroeg ik me af, lijkt me geinig te zien wie hier nu alles wat er is in huis heeft, wie er helemaal NIETS heeft.
Ik heb: Ik heb de liefde lief samengesteldt door: Willem Wilming Deutsche Gedichte samengesteldt door: E. Von Wiese Sonetten v. Shakespeare in pdf Ik heb toegang tot: Domweg gelukkig in de dapperstraat iemand Een heel dik boek vol Byron waar ik nooit in kijk Nog een hele plank vol dergelijke dingen, waar ik dus niet in kijk Die Deutsche Gedichte zijn echt haftig, e0,50 op de markt gisteren! 789 pagina's, t/m 1961. Na, dit was eigenlijk alles, niet zo veel eigenlijk, maar dat laatste ga ik hopelijk zien :D |
Ik heb er geen, misschien mn ouders wel? Op school moeten we dichtbundels lezen enzo, daar zijn er een hele hoop dus...
[offtopic] @ tacidvs Mijn gedichten superior? Ik neem aan dat dit zeer sarcastisch naar mij toe was? |
eh, zeer sarcastisch niet, zie sig maar weer eens.. (secreet, alweer bedankt :)) Respect voor de ouderen :D maar, zie alsjeblieft m'n sig.
|
Citaat:
|
Lang leve het internet :)
En ik moest op school altijd van alles lezen bij Duits en Nederlands :( had er toen een enorme hekel aan :D :p |
kep er geen
kvin het leuker om hier gedichten/texten te lezen van 'onbekende' mensen, dan zo'n bundel... |
Ik heb er ook geen..
wil er zelf misschien een keer een maken :) |
ik heb er geen
tjah, behalve dan de Groningse Bundel 'Drukwaark & Drukwaark - Drukwerk voor tijdens het drukken' En ja, die hangt inderdaad aan een touwtje in de wc :p [EDIT] bijna nog vergeten te vermelden: ik lees dus inderdaad ook nooit in 'betere' bundels, misschien dat ik dat eens zou moeten doen.. [/EDIT] Genesis |
ff kijk naar rechts:
-Elisabeth eybers -W B Yeats -Lord Byron -Shakespear -ginsberg nou, dat is dus te weinig |
Verzamelde Gedichten - Hans Andreus
Buiten Adem - Hans Wind And that's all I'll ever need :D Groetjes, Dreampoet |
Citaat:
|
Citaat:
Groetjes, Dreampoet |
uhm
126 sonnetten van shakespeare das alles Lees best veel gedichten al zeg ik het zelf al is het op het internet (de meesten) heb verschillende bundeltjes gelezen ook van toon hermans, die vond ik leuk bubaaaajz |
jos brink - de weg naar bethlehem
judith hertzenberg - verzamelbundel Herman van veen(dacht ik) - Anne Candelight 1, 4, en 7 Jos collear - dag morgen Annie mg schmidt - weetiknietmeer shakespeare - sonnets uit romeo en julia Homerus |
Citaat:
|
weet ik niet?
Ik heb een boekje met inleiding alles en een verhaal er omheen vertalinkjes bij de sonnetjes (iets minder al zeg ik het zelf) Verders gewoon 126 sonnetten eerste 26 over een blonde man andere over zwarte vrouw (als ik het goed zeg...) |
Citaat:
Ik heb: * Anne (Herman van Veen) * Shakespeare (alles) * Homerus * Annie MG Schmidt - Zo .... (ik weet de titel niet meer) * Heel veel Toon Hermans (van mn ouders) * -ennogietsvanmnouders,maarikweetniethoehetheet- Dat was het :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:04. |