![]() |
Meeting 2 - Plaats en Datum
Ok fb niet willen luisteren, open ik een nieuw topic... dat zien ze wel ;)... Ik vroeg om een poll, ik denk niet meer dat het nodig is, we doen het zo wel ff...
Als iedereen nou ff z'n naam, datum/data en plaats opschrijft komen we misschien ergens... Ik kom Gothic (Utrecht, R'dam, Gouda ;)) op elke zondag (Als jullie de lijst ff quoten en aanvullen...) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gothic (Utrecht, R'dam, Gouda ;)) op elke zondag
******** (Utrecht, R'dam, Gouda :p ) op elke zondag en soms ook zaterdag. |
Gothic, doe ik het nu goed, of ********?
Ik ben inderdaad niet elke zondag jarig, maar ik ga het waarschijnlijk de zondag na de CE's vieren... grote kans dat het daar wordt. |
Dit gaat niet goed :D
Mensen die komen: * Gothic (Utrecht, R'dam, Gouda ;) ) * tacidvs (Utrecht?) * ******** (Utrecht, R'dam, Gouda :p ) Zo misschien beter? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
up
|
Mensen die komen:
* Gothic (Utrecht, R'dam, Gouda) * tacidvs (Utrecht?) * ******** (Utrecht, R'dam, Gouda) * Anneee (Utrecht) |
Mensen die komen:
* Gothic (Utrecht, R'dam, Gouda) * tacidvs (Overal) * ******** (Utrecht, R'dam, Gouda) * Genesis (Overal, werkt echter op zondag) * Anneee (Utrecht) *laatste stand* |
Mensen die komen:
* Gothic (Utrecht, R'dam, Gouda) * tacidvs (Overal) * ******** (Utrecht, R'dam, Gouda) * Genesis (Overal, werkt echter op zondag) * Anneee (Utrecht) * Secreet (Utrecht, R'dam, Gouda, Amsterdam?(ook leuk eens heen te gaan)) |
Up
:D |
Waar gaat dit heen? Alleen maar 'meeting-people'. Alle andere lieve dichteressen en dichters, waren komen jullie niet?
|
wil wel een keer komen
in gouda is het leukst (en het makkelijkst, woont me vriendin ook) |
*gaat toch maarpoll plaatsen*
|
http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=78867
da's de poll. deze is verder gesloten, anders wordt het zo verwarrend enzo (sorry). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:33. |