![]() |
legaal muziek downloaden
Hallo,
Ik heb een vraag: Ik wil op mijn website wat achtergrond muziek zetten, en ik wil graag legale muziek gebruiken... Kan iemand mij vertellen waar ik legaal nummers kan downloaden, die ik ook nog s legaal op mijn website mag zetten? bij voorkeur trance nummer... met vriendelijke groet Paul |
ik heb wel een tip: gebruik illegaal gedownloade muziek...
|
legaal downloaden.
dan gaat de lol er toch vanaf ? :s ontopic: geen flauw idee. |
Legale achtergrondmuziek op website: gebruik MIDI bestandjes. Maar het mag alleen als het liedje ook geen copyrights heeft. Van trance zou ik er niet zo zeker van zijn dat dat uberhaupt bestaat.
Pech aan de heg. |
heb ik ok een tip....niet illegaal....je zal nie de eerste zijn met problemen met stichting brein en voor t dilema komen, of een rechtzaak aangaat, of een enorme schikking moet betalen..
vandaar nog een keer mijn oproep: waar kan ik legale muziek downloaden, die ik op mijn site mag gebruiken.. as je t niet weet, antwoord dan niet..grappig doe je maar op funtopics |
midi kan ik niet gebruiken, in flash...
mp3, wav (geen optie vanwege de grote) en wma worden ondersteund |
Serieus bedoelde reactie:
Maak zelf een trance nummer als je dat kan of vraag iemand van het forum om een nummer te maken (genoeg mensen hier die dat redelijk kunnen) en vraag of je dat vrijblijvend mag gebruiken. |
Citaat:
|
Inderdaad. Het is vrij simpel: legale muziek is muziek zonder copyrights. Zorg dus dat je muziek download zonder copyrights. Dat doe je door te zoeken in google naar copyright-loze muziek.
Ook zelf een beetje actief zijn, hoor. |
Op 3voor12 hebben ze altijd legale mp3's. Meestal van sites van bands of platenlabels. Misschien heb je daar wat aan?
|
Gouden-tip :P Als je naar de website van het record label gaat kun je vaak legale mp3tjes downloaden van allerlei artiesten.
|
|
Citaat:
|
|
Je kunt natuurlijk een ringtone gebruiken, midi (laden gaat snel) en klinkt als trance (n)
|
Citaat:
|
gewoon met magix music maker je eigen trans in mekaar flansen (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:20. |