![]() |
Fear_Factory-Archetype-ADVANCE-2004-ESC
\m/
in april in de winkels, nu bij de downloadboer. try before you buy :cool: |
ik was eerder :cool:
|
vuile poeperd!
maar hij is \m/ |
curiousity is the catkiller
|
ik ga em zoeken op slsk
|
metal to dah bone. Hoewel er ook wel meer digimortal achtige nummers opstaan, alleen dan zonder het hoge zeikgehalte.
|
Citaat:
|
ce-el-wan
share jij em op slsk?? |
Citaat:
daar was ik al bang voor heb jij em niet op slsk staan? |
ik luister nu het nummer cyberwaste.dit klinkt echt stukken beter dan digimortal. ik mis alleen het ouwe gitaar geluid een beetje.
|
nee, alle truie metal komt van mirc joah :p
|
Citaat:
Genieten met mn 2 k upload :) |
hmmn ik vond ff altijd wel leuk.. wie weet nog eens proberen dan..
|
Citaat:
|
Carn met hoofdletter, sorry.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ew, bah, metal
dit is mijn bijdrage van de dag |
Citaat:
|
Ik ga hem downloaden, maar ik koop hem sowieso orgineel, dat gun ik een band als Fear Factory wel ;), ze zijn gewoon super.
|
Ik snap roch nog steeds niet hoe zo'n nieuwe cd altijd toch weer minstens een maand voor de release datum uitlekt naar een download programma..... :confused:
|
Citaat:
Ook gebeurt het dat iemand die verantwoordelijk is voor het maken van deze promo's er snel eentje ript. In de ergste gevallen wordt het gestolen uit de studio, maar zodra er een promo uit is kan je er op wedden dat binnen 1 of 2 dagen een cd online staat. |
WOOOW, DIT EERSTE NUMMER KLINKT AL METEEN GOED!!! :D (y)
|
kop dicht muddy
hij gaat in de queue en ik ga oordelen |
Downloaden? Zorg maar dat Q het niet hoort.
|
luister nu Slave Labor..die dubbele bass klinkt in ieder geval vertrouwd ;)
|
Fear Factory, blijft altijd de nummer 1 band hier, dus ik zat echt al tijden te wachten hierop
net Cyberwaste ontvangen van MoP, en dit klinkt toch weer lekker vertrouwd ja! double bass attack, heersch, nummer doet me enigzins denken aan H-K maarre benieuwd naar rest van cd zeg! dit klinkt STUKKEN beter dan Digimortal, nu hopen dat er nog wat goed sample gebruik inzit en ik ben tevreden denk ik |
De cd wordt wel wat "mellower" later op de cd, maar nog lang niet zo mellow als het gros van Digimortal. Een top schijf, wat ik je brom.
|
Citaat:
ennuh godver zeg, dit klinkt echt vanouds goed. Ik verwachte een afgewaterde nu-metal cd en dan krijg je dit, fucking heersch! :) |
ik denk dat ik em al wel binnen heb van Carn, vandaag ff branden... en dan oordeel ik, want daar zitten jullie natuurlijk allemaal op te wachten...;)
|
lijkt op..?
|
Citaat:
|
Ben benieuwd naar de Nirvana cover.
|
school?
|
Citaat:
|
Citaat:
maarre psies zo ja, cd heerscht! blind aanschaffen over 2 maanden |
zo zie je maar weer.
dikke vetsige Mexicanen zijn misbaar. |
Citaat:
|
\m/
The infection has been removed The soul of this machine has been improved \m/ |
Citaat:
|
hmm, heb em ook binnen maar ligt het nou aan degeen ik heb gedownload of ligt bij jullie ook de tracklist helemaal door de war i.v.m. wat er op de FF website staat?
|
Mmm ik wilde er iets over zeggen maar ik weet 't niet meer :(
|
Verreck, had ik nog eens niet gezien. Ik vond het al een beetje rare volgorde van nummers. Maar goed, dat krijg je met promos. ff zelf playlistje maken
1. Slave Labor 2. Cyberwaste 3. Act of God 4. Default Judgement 5. Corporate Cloning 6. Archetype 7. Drones 8. Bite The Hand That Bleeds... 9. Bonescraper 10. Undercurrent 11. Human Shields |
Awesome schijfke, demanufacture pas op!
|
Citaat:
Ascension en school |
Dat zijn de bonustracks.
En ik heb nog steeds, de eerste 2 nummers :S, alles staat in de wachtrij. Het wordt steeds erger met Soulseek. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik twijfel nog of ie op 2,3 of mischien 4 komt. |
psies, alhoewel deze toch ook wel een vorm van impact heeft; in de vorm van brute comeback
voor mij voorlopig 3, Demanufacture en Obsolete zijn er bij mij zo ingeburgerd .. die verstoot je niet zomaar even hehe (en Demanufacture al zeker niet). Et vreemde is wel dat ik met SOANM eigenlijk vrij weinig heb (ook al is et erg fijne cd) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:24. |