![]() |
Wat stop jij allemaal in een Wrap??
Ik ga morgen Wraps maken en ik vroeg me af of jullie nog lekkere tips hebben, wat ik er in kan stoppen??
alvast bedankt. |
vlees, paprika, maïs, (ijsberg)sla, tomaten, geraspte kaas....
Dat is geloof ik wel zo´n beetje alles wat ik kan bedenken. Heerlijk ik krijg er meteen zin in. Eetsmakelijk alvast! |
als aanvulling op wat is genoemd: tofu, veel saus en verder weet ik niet
|
Mijn ouders stoppen er altijd ook bruine bonen, chilibonen en/of kidneybonen in, maar daar wordt het niet lekkerder op.
Wel heel lekker: schepje zure room erin, maar dat dan níét door de rest van de ingredienten heenroeren :) |
Citaat:
of een chili con carne prutje erin, oprollen, in een ovenschaal doen geraspte kaas erover en dat even laten gratineren in de oven of een roerbakpannetje van kipfilet, verse spinazie en wok essential ketjap/sesam van go-tan en het daarmee vullen |
Citaat:
Ik doe er altijd kidneybonen in (of bruine bonen als de kidneybonen op zijn, maar kidneybonen zijn lekkerder) en verder wat MoonWolf al schreef, alleen dan geen vlees. Knoflooksaus erbij vind ik ook errug lekker. :) |
gehakt of kip (ik heb liever kip, mn broertje liever gehakt)
paprika mais geraspte kaas koude paprika ijsbergsla en van die saus waarvan ik de naam nu ff tijdelijk kwijt ben :) |
Kidneybonen in chilisaus
Vega-gehakt (niet altijd, alleen als we het hebben) Kruiden Soms stukjes ui, paprika Guacemole Geraspte kaas. |
tofu, mais, courgette, paprika, sla, tomaat, kaas en veel saus.
|
Mais, paprika, gehakt, kruiden, bruine bonen en kaas. Ik ben vast nog iets vergeten maar mijn broer maakt ze altijd (dies nu nie in de buurt) dus ik let er eigenlijk nooit zo op.
|
Oke bedankt voor de tips! Ik denk dat het wel gaat smaken... :)
|
Stukjes kipfilet met lekkere kruiden. Daarnaast nog sla en een mild/pittig sausje, net waar je van houdt.
|
gehakt, sausje, rauwkost en kaas
|
Citaat:
|
Ik doe altijd quorngehakt, tomaat, geraspte kaas, mais, avocado, een of ander heet sausje, creme fraiche en een paar bruine bonen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:56. |