![]() |
Alcohol snuiven
Ik als op teletext nieuws iets over alcohol snuiven of iets dergelijks. Een of ander apparaat waar warme lucht door wodka word geblazen zodat de alcohol verdampt ofzo.
Weet iemand daar wat emer over, is eht effect ehtzelfde en even sterk. Meer of minder schadelijk etc. |
ether is ook alcohol :cool:
|
Soort poppers, maar dan anders ;) (iig, poppers inhaleer je ook, en zit eveneens iets alcoholachtigs in)
|
zonde van je vodka :s
|
Fear and Loathing in las vegas flash back..
kermis... The ether was wearing off.... |
Het lijkt me dat de alcohol sneller wordt opgenomen dan als je het inhaleert. Via je longen komt het immers meteen in de bloedsomloop. Beetje hetzelfde idee als alcohol met een rietje drinken; de alcoholdamp wordt geloof ik dan gedeeltelijk al door je mondslijmvlies opgenomen, en komt zo ook sneller in de bloedsomloop.
Poppers is trouwens amyl of butylnitriet, een ander stofje dan ethanol:p. |
wat een fratsen, bier moet je gewoon drinken (y)
|
lijkt me zonde :)
|
Vinnik ook maar tog wil ik wel graag weten hoe het in elkaar zit enzo dat snuiven.
|
thee roken, coke spuiten, alcohol snuiven waar gaat het heen mensen??! :(
|
Citaat:
|
hmmmz, ik wil wel een keertje alcohol snuiven hoor :D
|
Ik heb dat stukje op teletekst ook gelezen. Er stond ook bij dat de artsen er niet zo blij mee waren omdat het sneller je hersencellen aantast dan wanneer je het gewoon drinkt.
|
dan zal het wel leuker zijn ;)
|
Ik zag het op rtl-z ja;
Citaat:
|
Heu dat had ik 3 jaar geleden al gehoort. Dat je flügel kon snuiven, maar ze bedoelde dus waarschijnlijk wodka.
Naja ik was jong en naïef en ik denk laat ik dat eens proberen. Zonder apparaat he, gewoon zo....ja duh dat doet zeer, na 1 dopje al opgehouden juuuuh hoe dom Maar met dat apparaatje lijkt me wel lachuh om een keertje te proberen. Geen kater :eek: (y) |
Ik heb wel eens voor de grap wiskey gesnoven en dat is zo fuckin vies kappen. Je hele neus naar de kloten gewoon als je een beetje hard snuift. :s
|
Citaat:
Btw dat 'geen kater' verhaal lijkt me een beetje onzin, als je begrijpt waar een kater vandaan komt... |
tja het principe is natuurlijk het zelfde als vaporizen/verdampen van wiet, maar het lijkt me niet lekker om alcohol te gaan "roken" :)
alcohol moet je drinken! Dan doe je er maar 15 flesjes over voordat je lam bent, is veel leuker :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:29. |