![]() |
metallogo
jo ik heb logo ontworpen voor een lokale metalband hiero. Hij moet uiteraard nog worden uitgewerkt op photoshop.
wat vinden jullie er tot nu toe van?? http://pic5.picturetrail.com/VOL71/1...6/45844489.jpg |
ik vind het idee leuk, maar het is niet echt duidelijk wat er staat en dat is voor een logo wel belangrijk denk ik. Het is ook een beetje storend dat de 'punten' niet zijn uitgewerkt... als je begrijpt wat ik bedoel?
|
Nice!!! inkleure, dan word ie wat duidelijker
|
ziet er vet uit, maar zonder die ster erom vind ik hem mooier, anders issie zo druk voor een logo. En beter in illustrator opnieuw maken en inkleuren, blijft ie altijd goed strak (y)
|
Misschien moet ik ff voor wat meer duidelijkheid zorgen...
Het blijven witte letters met een donkerrode explosie, gele puntjes, zwarte achtergrond. Verder moet er nog een licht effect over de achtergrond heen, explosieachtig uiteraard. |
vet.
details iets beperken. |
Gaaf, die ' ster' is alleen te groot, letters verdrinken d'r een beetje in.
|
Citaat:
|
Voor een metalband is het wel erg duidelijk zelfs ;)
|
Letters: (y)
Ster: (n) Hij mag van mij lekker duidelijk..ontstijgt dan tenminste het niveau van die duizenden andere clichématige metallogo's. |
letters zijn goed, eigen stijl (y)
Ster is te hoog, de punten naar boven en beneden zijn niet helemaal goed. Of de ster helemaal weg laten :) |
Citaat:
HA HA haaaaaaa... ach ja |
Wow! Vet beter! Vind de letters echt zupah! (y)
Maar issie niet een beetje te ingewikkeld voor een logo? Ik kan het mishebben hoor, heb daar niet zoveel verstand van :) |
Zupah
:rolleyes: Het logo is gaaf, maar iets te druk. |
ik vind hem oke, niet echt metal nog, maar de lijnen zijn vooral nog te fijn
|
Letters houden! De rest ditchen. Te druk, onoverzichtelijk en chaotisch.
Vraag jezelf bij 't maken van een logo af of je logo nog zichtbaar en leesbaar is als die gekopieerd wordt. Op een kopieeerapparaat, that is. |
Citaat:
ik zou de letters iets minder laten breken in het midden en de ster wat grotere rafels geven |
Citaat:
Citaat:
het is vet dus, alleen voor logo details iets beperken of meerdere versies maken |
Mooi :) vette letters (y) en idd jammer van die ster.
|
Mooi! :) Kleur?
|
misschien moet je die punten die naar boven en naar beneden wijzen weg halen, dat je alleen een soort ovaal van die stekels achter de text hebt,
Maar erg netjes, Wil hem graag in kleur zien.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:53. |