![]() |
Perfect Guy??
Wil de jongen (17-20) die iets weg heeft van Johnny Depp, gitaar speelt, grappig is, lief is, origineel is, welwillend is, zichzelf is,romantisch is, niet te sporty is, een klein baardje/sikje heeft, eventueel piercings/tattoos heeft, leuke (licht alternatieve) kleren draagt en mij (ook) leuk vindt, zich a.u.b. melden bij Marieke, u bent namelijk the perfect guy :D
|
Je zit op het verkeerde forum :)
|
Nee
|
Ik ben een neger.... :)
|
Ik ben de reïncarnatie van Che Guevara, Dante Alighieri en Bruce Lee. En lijk op Ed de Goeij.
|
Wil de jongen hmm, nee, dat niet (n)
(17-20) Ja, dat wel! (y) die iets weg heeft van Johnny Depp, dat dan weer niet (n) gitaar speelt, Ik kan het a-akkoord (y) grappig is, zie deze post; ik ben niet grappig (n) lief is, ja, ik ben wel lief, soms :) (y) origineel is, is iedereen niet origineel? (y) welwillend is, Ik ben niet welwillend (n) zichzelf is, He kut, laat ik nu net iemand anders dan mezelf zijn :confused: romantisch is, Dat wel (y) niet te sporty is, Geen greintje sportiviteit te bekennen (y) een klein baardje/sikje heeft, Dat zou me niet staan hoor (n) eventueel piercings/tattoos heeft, ook al niet... (n) leuke (licht alternatieve) kleren draagt Ik draag wel leuke kleren vind ik zelf :P (y) en mij (ook) leuk vindt, Dat weet ik niet hoor... :confused: zich a.u.b. melden bij Marieke, u bent namelijk the perfect guy :( ik ben niet the perfect guy... *snif* |
Flikker op.
|
Citaat:
|
In een vroeger leven had ik iets weg van Bond, James Bond ...
:| |
|
Daarvoor is het Contact Gezocht forumonderdeel.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:46. |