![]() |
PowerdDVD aspect ratio behouden bij fullscreen
Ik wil films afspelen met PowerDVD 4.0, maar als ik hier kies voor fullscreen wordt de film over het hele scherm uitgevuld (ziet er niet uit :( )
Hoe zorg ik dat de aspect ratio behouden blijft (en dat ik dus zwarte balken boven en onder in beeld krijg)? |
Is dat nie gewoon bij opties -> Keer Original Aspect Ratio of Maintain Aspect Ratio ofzo?
Oh en btw, met bspplayer heb je een optie 'Custom pan scan' Dan kan je wat 'inzoomen' zodat die zwarte balken wat minder worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb al een poosje geen PDVD meer, maar ik weet nog dat als je met rechts klikt op het filmbeeld, en dan daar even logisch rondzoekt dat je daar wel de goede zoom functie vind :)
|
Posts verwijderen, Orion?
Goede forumbaas! |
Citaat:
Wie weet laat ik 'm dan staan. |
Citaat:
Zomaar willekeurig posts gaan verwijderen (al zijn ze offtopic) lijkt me een verkeerde ontwikkeling voor een FB'er. Het nut? Als ik je avatar bekijk lijkt het nut me duidelijk. En nou weer on-topic --> 't Grappige is dat ik 't niet eens weet. |
Citaat:
Citaat:
eigenlijk poste je dus alleen maar om een avatar af te kraken. Ik vind het dan legitiem zo'n post te verwijderen.. |
Citaat:
Ga jij je dan ook even inspannen om consequent alles wat offtopic is te verwijderen op héél het forum? Of ben je iemand die alleen z'n eigen straatje (lees: eigen draadjes) schoonveegt? |
Citaat:
Panning, kan onder de film, kan je beetje inzoomen, of helemaal inzoomen zodat de balken weg zijn (maar wel de zijkanten van de film worden afgesneden). Rechtermuisknop op het beeld en dan kan je beide panning, zoom whatever, en configuration kiezen. Ik geloof dat dit er allemaal al inzat sinds PowerDVD 3.0 ? Heb nu 4.0 XP |
Dit werkt trouwens niet bij DivX'jes met PowerDVD.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:30. |