![]() |
Zieke goudvis
Mijn goudvis doet al 2 maanden echt raar. Het lijkt alsof er lucht in zijn buik zit want hij zweeft/ gaat naar boven en dan ligt hij zeg maar op zijn rug. Als hij naar beneden gaat zweeft ie weer naar boven. Hij is niet dik. Hij is ook niet dikker geworden.Weten jullie misschien wat ie heeft? :s
|
Das niet best. Hij heeft inderdaad lucht in z'n buik, in de zwemblaas om precies te zijn. Daardoor kan hij zijn 'evenwicht' niet meer bewaren en kan hij ook niet meer onderwater blijven. Ik weet niet of dat nog te repareren is, waarschijnlijk gaat ie binnenkort dood. Ja, het is hard. :( Maar misschien had je hem iets beter moeten verzorgen, of zijn aquarium beter in moeten richten...
|
misschien werkt dit nog
|
zal hij nooit genezen? Hij zweeft altijd in de middag en avond.Dat is toch vreemd?
|
je kan het laten weghalen bij de dierenarts... ik denk dat je beter gewoon een nieuwe vis kan kopen....
|
heeft de goudvis van mn zusje ook gehad, lucht in zn buik, niet echt iets aan te doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: dan heeft 'ie idd lucht in z'n buik. Kun je niks aan doen, alleen het beste ervan hopen.. |
Het is gewoon dodelijk, die luchtbel zal alleen nog maar groeien en langzaam begint de slijmlaag lost te laten, infectieziektes, totdat je eigenlijk alleen nog maar een ruggewervel hebt. Gatverdamme.
|
Moet ik hem nu dan door de wc doorspoelen? (dat doe je toch met dode vissen?) Zo een ruggewervel wil ik niet zien :(
|
Citaat:
en vissen door de wc.. .. waren mijn vissen veelste groot voor, naar mijn mening dan. |
Voor zover ik weet is er niks aan te doen :(
|
Misschien kan je 'm laten opereren :rolleyes:
Ja sorry, kan me niet voorstellen dat iemand waarde heckt aan een vis, ik bedoel, niet knuffelbaar, alle vissen zijn hetzelfde. Haal een nieuwe zou ik zeggen.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:26. |