![]() |
Hip ondergoed
Hebben jullie hip ondergoed? Ik heb van de week een heel schattig boxertje gekocht met horizontale streepjes in rode, gele en oranje tintjes! Hihi!
|
Ik heb 2 strings van Victoria Secrets, voorderest boeit het me niet ik ben toch wel geil zonder kleren!
|
Ik ben tot de conclusie gekomen dat mijn billen niet mooi genoeg zijn om strings te dragen (met dank aan merels in het fototopic) maar ik ben natuurlijk een tegendraadse postpuber en draag dus de geilste doorzichtige stringetjes die ik kan vinden!
:evil: |
Citaat:
|
FOTOS (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmmmm fotos Noé ;) (y)
|
Ik kan niks anders dan katoen aan, anders gaat t irriteren en krijg ik een overdosis aan afscheiding. Doorgaans zijn alle leuke dingetjes van syntetische stoffen, dus dan houdt t snel op bij mij.
|
Ik heb een mega boxershort met allemaal gekleurde streepjes. Zo mega dattie altijd een heel end boven mn broek uitkomt.
|
ik heb een cammo boxer zodat je me niet kunt zien in het bos. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb niet bepaald 1 hippe onderbroek/string die ik hier kan beschrijven ofzo, ik draag veel hotpants en strings, en ik vind kleurig ondergoed wel leuk, heb nu veel groen, roze en oranje op het moment |
Citaat:
Het spijt me verschrikkelijk, zal me nooit meer met topics bemoeien die me niet aangaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik draag de lompste boxers die ik(of mn moeder :p ) maar vinden kan. gewoon wijde boxers met de meest domme prints zoals eisjes etende teddyberen en kerstballen. en ik voel me er goed bij :D
|
Citaat:
tis dat ik geen strings kan dragen...maar ik hebbbb zulke gave gezien..!!!haloween..met een pompoentje met evilgrin..spookje en een met een vleermuis..maarja..*zucht* :s |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb zulke mooie billen in een string, dat ik op de raarste momenten de neiging heb op ze te showen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Loos topic.
Enfin. H&M heeft groene stippeltjes string, die zijn wel leuk (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nix gewend schat? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En oh, laat dat voorstellen maar zitten, mensen die : ) 's in hun sig hebben , daar zit ik niet op te wachten (n) |
Mijn echte naam hou ik liever voor mezelf, maar ik ben 16, zit in de 5e van ath. en woon in Overijssel. Ik wil rechten studeren, ga hierna dan ook naar Groningen. Je denkt dat dit grootpraat is? Mag je denken, heb alleen een aantal langdurige relaties gehad, die de nodige ervaringen met zich mee brachten. En nu jij?
|
Citaat:
|
wek ik de indruk dat ik hierin geinteresseerd ben? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
KAKKERRRRRRRRRRRR! :o |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
@ Elanor en Hermione Susanne en de rest: Pm of Msn of wat dan ook.. niet chatten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:58. |