![]() |
Middelen om dieper te slapen...
Na aanleiding van mijn topic : Hij snurkt zo... (of: Ik slaap zo licht..) zou ik graag een middeltje hebben wat mij dieper laat slapen.
ik heb al op internet gekeken, maar slaappillen zijn geen optie omdat je dan juist licht slaapt en dus weer sneller wakker word. Ik vroeg me af of iemand dus een middeltje kent wat mij dieper laat slapen... |
zorg dat ie op z'n buik ligt ... dan snurk je niet zo vlug
|
valdispert nacht werkt heel goed bij mij
en verder: zorgen dat je savonds heel moe bent :D |
Citaat:
|
Een joint.. werkt geweldig bij mij als ik maar een paar uurtjes kan slapen maar wel weer zo fit mogelijk moet zijn de volgende morgen.
Maar ja, beetje rigoreus middel :| |
gebruik zyprexa ik heb het gekregen omdat ik dingen zag en voelde die er niet waren als ik ze nu neem val ik direkt in een diepe slaap het werkt ook tegen angst en agressieaanvallen (y)
|
Mn zus kon moeilijk in slaap komen (k weet niet zeker of ze ook niet diep sliep) zij is toen naar een accupuncturist geweest. En dat heeft haar ook zeker geholpen
(zelfs ietsje te goed, toen ze naar huis fietste viel ze onderweg in slaap (resultaat:zware hersenschudding)) |
Het lijkt me nog steeds logischer dat jou vriend iets aan het snurken doet, dan jij aan je slapen. Er is niks mis met jou, je slaapt toch vrij normaal. Het is niet raar dat je er wakker van wordt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:45. |