![]() |
Leuke meisjes in de bus tegenkomen, wetend dat je ze nooit meer zult zien...
Net ook. Vet leuk meisje met kort goud blond haar.
Ik stapte in bij school, ging zitten, bus reed naar centraal, ik voel me bekeken, kijk op, kijkt ze snel weg, ik had zoiets van ej, jij bent mooit (zei niks nattuurlijk, duh). En toen liep ik even naar het oor (om te vragen of ze cd van Open Hand hadden), want moest nog 20 minuten op mn eigen bus wachten, en toen liep ik naar buiten, zag k dr weer lopen, vet leuk meisje. Maarja. Zien we nooit meer terug... Frustrerend is dat :) |
Had haar dan aangesproken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Stop je lul in haar mond...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
subtiel :p (y) |
Citaat:
Proberen kan altijd. |
gewoon er tegen praten,wat heb je te verliezen? je geeft zelf aan dat je haar nooit meer ziet dus wat maakt het uit,zeg gewoon hoi allesgoed ofzo,of maak een opmerking over haar kleren.
|
Pfff ik heb er ook altijd last van zie je een leuke jongen ergens zittie vet te flirten met je, maar niet dat ie ff naar je toe komt ofzo om een praatje te maken, en ik zal het ook niet doen dat durf ik ook weer niet :(
Maar kan echt frustreerend zijn :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
als jullie voor elkaar bestemd zijn, komt t toch wel goed:P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Stel je niet aan:)
|
Tja, in de bus zie je de mooiste meiden voorbijkomen. Ik vind het juist leuk dat ik ze nooit meer zal zien, daardoor houd je de illusie dat ze echt leuk is en zul je nooit ontdekken dat ze eigenlijk als je haar beter leert kennen niet zo bijzonder blijkt te zijn.
|
Ach genoeg vissen in de bus/trein :D
ik hou het maar op flirten, altijd leuk als je je verveelt onderweg. |
Dat is juist leuk, als je dat in gedachten houdt durf je veel meer. :cool:
|
Citaat:
|
Er naartoe lopen en vragen of je haar even in de bek mag schijten. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
(y)
Citaat:
|
Citaat:
:o |
Lul in de mond is passe, verkracht haar gewoon in haar oor!
|
:)
|
Ik flirt júíst in de bus. Dan mag het, want ik zie diegene toch nooit meer :)
|
Ik heb het idee dat hier een aantal posts verwijderd zijn. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mja, ik kan me nog een meisje herinneren uit de bus naar Heemskerk vorig jaar ergens. Die was echt (y). We maakten zelfs een praatje. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Vandaag nog gehad... Zat ik de Metro te lezen in de trein. Meisje zat schuin tegenover me. Ik keek stiekempjes over die Metro... En toen ik voor de 3e keer keek, keek ik in haar ogen. Die op mij gericht waren. Viel bijna flauw van schaamte. :o |
Simpel.
Steek je vuist uit tegen haar kont(je). Wedden dat dat helpt. Daarna zie je door haar t-shirt heen dat ze harde tepels krijgt. Schiet daar "per ongeluk" tegenaan. Loop naar het toilet, ai daar komt zij er achter aan.. Enjoy. (y) [/standaard aktueel-verhaal] |
Citaat:
|
Ik zit elke dag in dezelfde bus, en ik zit dus bijna altijd met dezelfde mensen...
|
Gewoon een versiertruc gebruiken.
|
omfg dr was vandaag een leuk jongetje in de winkel :o
|
In de bus zie ik ze wel eens, in de trein ook wel eens, op de uni ook regelmatig. Sinds ik stage loop doordeweeks helaas wat minder. Maar vanmiddag op de lezing waren er wel wat schone advocaat-stagiaires van andere vestigingen.(y)
|
Ja heb ik ook vaak bij het openbaar vervoer. Probeer zo veel mogelijk naar ze te kijken, maar als ze dan ff mijn kant opkijken, kijk ik snel naar buiten of zo. En als ze dan die trein of bus uitstappen blijf ik ze volgen... tot ik ze helamaal niet meer zie :(
Of ze stappen uit bij hetzelfde station als ik, blijf ik achter ze lopen :D ...maar ik haal verder nix uit of ik zeg nix, durf ik toch niet... |
Als je toch zeker weet dat je ze nooit meer zult zien kun je ze net zo goed vragen of ze zin hebben om hard genomen te worden in een pashokje. Je ziet ze toch nooit meer, en nee heb je en ja kun je krijgen :D
|
Stel dat ze dit net leest :D
Maar ja, tragisch. |
Citaat:
geheimpje: meisjes vinden het niet erg als je iets tegen ze zegt.. is namelijk best een compliment.. gewoon Hoi wat is je telefoon nummer is al voldoende (y) :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:48. |