![]() |
Wat is je stomste actie van vandaag?
Die van mij:
me gesneden met de kaasschaaf. Gelukkig alleen een groot gedeelte van mijn nagel weg ipv mijn vel. :o [edit: typvaut gewijzigd] |
Ik heb mijn pta m&o verknalt.
|
ik kan niks bedenken.
|
Ik moet nog even wat bedenken...
|
Ik zei mijn moeder dat ik nu wel brood nam voordat ze naar de winkel ging, maar er was alleen nog brood dat ik niet zo lekker vind. :(
|
Tot half drie in mijn badjas blijven zitten.....
terwijl ik nog heel hard moet leren voor mijn tentamen bio van morgen :nono: |
Citaat:
|
Ik wilde een foto maken van iets buiten en toen waren de batterijen op. Daarbij kwam nog dat ik wel weer eens zin had om flink te schreeuwen, dus ik schreeuw: 'YAAAAAAAAAAAAAARGHHH', in de waan dat ik alleen was. Komt daar zo'n bende 60-ers op de fiets langs die mij allemaal heel raar aankijken :o
|
Me vannacht door m'n beste vriendin keihard in m'n neus laten bijten.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb mij ook gesneden met de kaasschaaf, alleen zonder verwondingen. |
Me bijna verslapen. Nou, wat stom zeg:p
|
Citaat:
|
zat in de les een beetje in mijn eigen gedachten verzonken,schijnt het zo te zijn dat de leraar al vijf keer iets aan me gevraagd had zonder dat ik het merkte
|
Citaat:
|
Me een leugenaar laten noemen door mijn leraar Duits en dat zomaar accepteren. :s Hij heeft een hekel aan discussies, dus het had best leuk kunnen worden. ;)
|
hier posten
|
Er achter komen dat je vandaag je handelingsdeel informatica had moeten inleveren. Anders mag je niet meedoen aan het schoolexamen :|
Dat wijf ook, komt een week van tevoren met de mededeling: "Oh, voor ik het vergeet, volgende week moeten jullie... wat zal het zijn, dertig extreem moeilijke opgaven inleveren." Tsja. |
mn drama verknallen en dat aan iedereenduidelijk maken tijdens wiskunde :|
|
Ehhm, geen idee. :bloos:
|
Een bepaald aanbod doen aan een bepaalde DK-er. :bloos: ;)
|
Citaat:
|
mijn moeder bellen dat ik op gehaald wil worden zodat ik eerder dan half 2 thuis ben, maar toen moest ik mee naar haar werk en was ik alsnog om half 2 thuis :s
en in het studiecentrum keek ik die ene gast midden in zijn gezicht aan terwijl ik aan het staren was en dat dus niet door had :o |
muziektentamen verkloten. nou ja, dood gaan we toch hoor.
|
ernstig verslapen ik had vanaf 1e uur les en ik kwam bijna te laat voor het 3e uur :s :(
|
Naar school gaan.
|
Een discussie over het nut van KCV aangaan met mijn docent :o
|
Citaat:
Ik weet niet wat m'n stomste actie van vandaag was |
iets aan iemand beloven wat ik niet waar kan maken
|
Niet mijn dagelijkse portie geelheid tot mij nemen.
|
Citaat:
|
Geëlectrocuteerd (nou ja :D) worden door het uiteinde van een USB kabel. 2 uur met een dove duim rond gelopen!
*kuche* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet naar de nogal verplichte werkgroep van vandaag gaan.
|
Nog niks aan m'n huiswerk gedaan hebben sinds ik thuis ben :o
|
1 uurtje leshebben en vervolgens hele dag alleen nutteloze dingen doen
|
Laat ik het afkloppen, maar vandaag heb ik me rustig gehouden!
|
Citaat:
|
Naar dat meisje gegaan zijn :-/
|
ik heb iets te veel en iets te snel taart gegeten.. ben nu echt enorm misselijk
|
Ik doen iet anders.
|
Derde uur slaande ruzie met wiskunde-leraar gehad, en daarna gespijbeld ..
|
de verkeerde dagcreme op mijn gezicht gesmeerd, de vorige keer kreeg ik er uitslag van :(
|
Een 3,7 halen voor mn wiskunde. :(
|
ik heb medelijden gehad met een docent....
|
Al mijn acties vandaag waren weer geniaal....
|
wakker schieten in de bus omdat jongens beweerde dat het het eindpunt was... terwijl het dat niet was...
|
Veel te zacht zeggen dat ik graag een Menthol Fruit wou hebben..... *stond voor lul* "Kan jij niet praten?" :bloos:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:37. |