![]() |
Ska Ska Ska
Ska(-punk) is zo fijn... :D :D :D :D
wat is jou favoriete ska band? :) Ik kan niet kiezen.....:| reel big fish Less than jake Mustard plug Hepcat :d Catch 22 |
ik haat ska met een passie
|
Reel Big Fish en Less Than Jake zijn geeneens gewoon ska
Ik ga voor Madness |
vond het altijd wel leuk de laatste tijd word ik van de meeste skabands chagerijnig :rolleyes:
|
nou jah als ik geen skapunk mag noemen :mad:
dan noem ik wel: Hepcat La ruda Salska Madness inderdaad (vind ik ook niet egt ska tho) |
Toasters,
Taj Motel Trio, Madcaddies, MU330, The Skoidats Against All Authority, Voodoo Glow Skulls, Filibuster, USCB Allstars, Hepcat, Skankin Pickle, Skaavoovie and the Epitones, Streetlight Manifesto. Er is zo veel leuke ska.... |
Mad Caddies
|
operation ivy
skatalites specials de hardheid monkey shop roy paci & aretuska liberator tokyo ska paradise mark foggo mighty mighty capdown suicide machines dancehall crashers marcel et son orchestre the toasters the bouncers bread cock specials ska-p [spunge] sublime hepcat madness beans choking victim leftover crack pietasters rancid(deels dus) om er ff een paar te noemen |
ik vind ska bands die in hun naam een woordspeling met ska hebben irritant
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zullen we naar skarnaval? |
Citaat:
|
jups gave muziek :) zit zelf in een ska band.
leuke bands vind ik: operation ivy reel big fish de hardheid the shandon madness less than jake jaya the cat save ferris slackers beatbusters beef catchup squad millencolin ska nummers rancid ska nummers ska-p skatalites |
monkeyshop,
hepcat, skaos, pietasters, beatbusters, beef, desmond dekker, skoidats, dr.ring ding & the senior allstars, liberator, rotterdam ska jazz foundation, de hardheid, skalatones, bad manners, spitfire, skatalites, the specials, judge dread, beans, operation ivy, mr.review, dance hall crashers, too many crooks, iedereen zoo jotje, steel pulse, (meer reggea) om ook maar 'ns een paar te noemen. :edit: (en dan vergeet ik gewoon Athena, Brooklyn Funk Essentials und New York Ska Jazz Ensemble.) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ooh fuck ik ben the specials en mr.review vergeten bij mijn vorige lijstje :o |
Citaat:
|
Citaat:
eeuwig zonde dat die uit elkaar zijn trouwens. (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
The Specials.
<333333333333333333333333333 |
Citaat:
als je daar op gaat letten is 't idd wat minder :D |
over Hepcat gesproken - uh, naja.. ik zag ze meerdere keren opgenoemd worden althans :p - die moet ik nog voor 'n zeker iemand rippen...
|
ik vind sublime t beste, maar ja dat is ook maar gedeeltelijk ska...
|
Citaat:
np. save ferris - support your local ska band.. geweldig nummer :D |
Citaat:
ja, een van de weinige leuke nummers van save ferris |
Citaat:
|
Ska-p en de hardheid blijven voor mij toch de leukste ska-bands.
|
slackers is voor mij de nummer 1
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maar de beste nederlands ska band is in mijn ogen toch wel de Hardheid, die teksten zijn echt te vet
Je Buurman is een terrorist Jij dacht: ’ik woon in een veilig land’ Lees die koppen dan in de krant! Overal loert gevaar en terreur Zet een extra slot op de deur… Je buurman is een terrorist, Hij werkt bij de jihad en hij vliegt nooit mis Hij heeft een schotel en een baard Hij praat een rare taal die je niet verstaat Je buurman lijkt op Osama Misschien is ‘ie wel lid van Al Qaida Je weet maar nooit in deze tijd Houd hem in de gaten voor de zekerheid Zelfs in het landelijke Harderwijk Ver weg van doorgedraaide oliesjeiks Weet je nooit wie er naast je leeft Laat staan wat hij in z’n garage heeft Je buurman is een terrorist Het is zo’n linkse rakker en een veganist Vlees en vis dat vreet ‘ie niet Hij is een tegenstander van de bio industrie Daartegen voert hij al jaren strijd Hij heeft z’n hele leven eraan gewijd Hij heeft niet eens een echte baan Hij leek me wel onschuldig maar nu twijfel ik daaraan Ik vertrouw helemaal niemand meer Al leek het nog zo’n toffe peer Mij misleid je niet vandaag de dag Iedereen is wat mij betreft verdacht Je buurman is een terrorist, Hij werkt bij de jihad en hij vliegt noot mis Je buurman is een veganist en die arme stakker lust vlees noch vis Je buurman is een terrorist Houd hem in het oog anders gaat het mis Je buurman is een terrorist Neem geen risico’s ook al heb je je vergist |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind de hardheid zwaar bagger
|
bah bah bah
|
wie heeft de shenanigans trouwens wel eens live gezien? :)
|
Citaat:
|
Citaat:
je moeder heeft je zeker toen je klein was eens op je hoofd laten vallen want ehm.... dit slaat echt nergens op :p |
Citaat:
ik ben niet echt een ska liefhebber en hardheid brengt erg veel ska :p en jaya mixt t imho op een koele manier met wat andere shit |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat en ik vind die zanger vervelend :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:53. |