![]() |
ken je ook mensen die absoluut NIET op jouw uitvaart mogen komen?
.
|
Ik denk wel dat die er zijn.
|
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. :cool:
|
Als mensen willen komen, hou ik ze niet tegen.
|
ik verbied het niemand.
|
Citaat:
|
Er mogen een aantal klasgenoten en leraren niet komen en dat zal ik laten vastleggen. En mochten ze het onzalige idee hebben om te komen zal ik ze laten wegsturen.
|
.
|
die zijn er idd ja... ook als ik nu dood zou gaan zou het verboden zijn puntschoenen te dragen op me begrafenis...
|
Die zullen er ongetwijfeld zijn.
|
Citaat:
Voor de rest is iedereen welkom, die maar wilt komen... Ik zie jullie op mijn uitvaart :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zie niet in waarom mensen niet op mijn uitvaart mogen komen.. Tenminste, voor zover ik weet zijn er geen mensen die heel hard gaan lachen tijdens mn uitvaart ofzo.
|
Het maakt me niet veel uit. En dan waarschijnlijk helemaal niet meer.
|
Ow, genoeg. En ik laat ze wegsturen waarschijnlijk. Als ik nog de tijd heb om mijn wensen kenbaar te maken :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
boeiend, ik merk er dan toch niks meer van.
|
Alles wat links is, en meisjes ouder dan 14
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er zijn genoeg mensen die 14 jarige meisje (of jonger), niet gelovig en rechts zijn.
|
-linkse mensen
-vijanden |
Alsof je je er dan nog druk om kunt maken.
|
Iedereen mag komen hoor.
|
Ik heb er dan toch geen last van :P. En ik heb aan niemand echt een hekel. Bovendien, mocht ik een hekel aan iemand hebben dan zou diegene wss ook een hekel aan mij hebben en dus geen enkele behoefgte hebben om op mijn begrafenis te komen.
|
Mijn ouders
|
hypocrieten.. die me tijdens mn leven geen blik waardig gunden, en dan gaan staan huilen dat ik dood ben
|
Nee. iedereen mag komen. Hoe erg ik ze misschien ook haat. Als dat voor hun helpt om dingen te verwerken of als zij daar behoefte aan hebben dan moeten ze vooral komen. Maar als mijn nabestaanden echt heel erg moeite zouden hebben met hun komst mogen ze van mij zeggen dat diegene niet mag komen.
|
Ze komen toch wel, ik ga het ze niet verbieden. En hoe meer mensen, hoe geliefder ik lijk.
|
Citaat:
|
Ben dood en dus zal het me weinig interesseren. Iig ga ik niet naar hun uitvaart toe.
|
Citaat:
|
Paar oude klasgenootje hoeven het niet wágen om op mn begrafnis te komen. Die hebben mij toch zon pijn gedaan.
Voor de rest iedereen wel denk ik :) |
Citaat:
|
ik ben toch al dood
|
ik heb zeker mensen die niet welkom zijn, en ik zorg ervoor dat die mensen het ook niet te weten komen, zo weet mijn moeder, mijn vriend en een goede vriendin van me wie er niet mogen komen
|
Citaat:
|
meeste oud klasgenootjes
en nu een paar 2 ex vriendinnen (als die komen laat wachten ze maar een paar dagen met begraven) en 1 klasgenootje als die komt rust ik niet zacht denk ik (die hoor je zelfs als je dood bent praten!!) verder is iedereen welkom (min de breezer mensjes :D en de make-up gezichten (vat het a.u.b niet persoonlijk op :D) |
hypocrietjes idd.. die lopen te janken en zielig lopen te doen, maar altijd klerelijers zijn geweest.. en die kan ik wel een stuk of... 350 opnoemen.. dus, ach what the hell..
:p je houd dat niet tegen. |
Nee ik geloof niet dat ik iemand ken die absoluut NIET mag komen. Maar als dat wel zou zijn, zou ik dat inderdaad laten vastleggen en/of laten weten aan m'n nabestaanden, zoals jij hebt gedaan.
Al denk ik wel dat zulke 'voorkeuren' gedurende je leven nog behoorlijk kunnen veranderen, ik zou zoiets niet zo snel vastleggen.. dan moet er echt wel iets heel ergs gebeurd zijn. |
"Als jij niet op mijn begrafenis komt, kom ik ook niet op die van jou" (y)
|
hasseltgay en Riviereend, hoe moet ik nu mijn laatste eer aan jullie betonen? :'(
Eigenlijk mogen alleen vrienden (heb ik niet), familieleden die ik goed ken (weinig) en m'n ouders en broertje en zusje komen (willen niet ;) ). |
Uhmm , muh tante denk ik , mn moeder heeft daar al sinds 5 jaar ruzie mee en dus hoef ik dr nie meer te zien ofzow.
|
k wil nie eens een uitvaart
|
Ik zou zo snel niet iemand weten, ik zou het wel heel hypocriet vinden. En wellicht zullen de mensen die weten dat ik een hekel had aan die persoon, diegene op dat moment ook het graf in wensen, maar uit respect voor mij kalm blijven of zo.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:30. |