![]() |
raveonettes @ vera, zondag 22 februari
ja ze zijn dr, en afgelopen weekend speelden ze in de randstad. Ik ga heen, met mn vrienden naar die chick kijken, en duimen dat ze veel nummers van de eerste cd spelen.
|
Ze hebben maar 1 cd?!
|
Citaat:
|
ja, en de tweede is wat melodieuzer dan de eerste. Op de eerste cd lijken de nummers zo lekker op elkaar. Nummers van beide cds zijn in Bb geschreven, maar de eerste cd is wat stijlvoller imo.
chickpic |
dat ventje is zo cutie
|
ik vind ze wel leuk, ook vooral het eerste album, maar ik woon niet echt dichtbij groningen dus ik ga niet.
op pukkelpop waren ze leuk. (Y) |
Ik vind die eerste meer een EP, maar whatever. Ze zijn wel oke live, niet echt flitsend ofzo.
|
eerste is ook officieel een ep geloof ik, maargoed
dat vrouwtje is wel hot |
Ik mag graag gelijk krijgen :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb ze vrijdag in Den Bosch gezien. Viel me 100% mee. Kende ze eigenlijk totaal niet maar heb me erg goed vermaakt. Leuke show, lekkere nummertjes.
Dat meisje is wel leuk om naar te kijken. Ze praat ook zoals ze d'r uit ziet ;). Dude heeft in het echt een kruising tussen die foto en een afro kapsel en had toen een foute te grote hawaii blouse aan, sorry leno ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
idd, heel maf. En die tent was ook veel te groot voor the raveonettes. Daarnaast vond ik die gast die in het midden stond op een gegeven moment maar irritant, "wild en energiek" te doen.
hoewel die gitarist zn band S.P.E.K.T.R. (voorheen spectre) minstens zo cool, al dan niet cooler dan the raveonettes is. |
Ze zijn gaaf, ik heb ze ook vrijdag gezien in den bosch. heel leuk.
|
Ook een hip voorprogramma trouwens.
The Veils? |
Citaat:
Voicst vond ik ook goed, klapte er goed op! Maar the Raveonettes speelde zeker ook heel lekker, erg strak. Het was al met al een vette avond daar in de W2! |
ik had naar den bosch wllen gaan maar kon niet :(
|
Citaat:
Ja zeker cd van the veils eens checken. |
Citaat:
|
ken ze al.. wel leuk, maar niet om een cd van te luisteren :p .. kan zondag helaas niet:S
|
ik vond het een beetje saai op lowlands, die schreeuwlelijk naast me was leuker.
|
die zanger van the Veils heeft een stem die erg veel op Jeff Buckley lijkt toch?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
capdown is echt keivette skacore :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Lang haar, een metalgast. Krullen weet ik niet zo. En hij riep de hele tijd dat ie bier zat te zuipen. |
nee niet wie ik dacht...
|
the veils zijn ook leuk ja. :) (Y)
|
ik wil echt zoooooo focking graag!!!!! maar mn herkansing is maandag :mad: :mad: dus ik ga niet :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:28. |