![]() |
Tmf-smsjes
Wat vinden jullie van de smsjes die op tmf te lezen zijn?
|
zonde van je geld
|
intelligent
|
hilarisch!!
mensen die "hoi allemaal" sms'en en daarmee 70 cent kwijt zijn, zijn dom. |
plz doorlaten!!!! wie gaat er stapppuuuhh???? xxx BreAzErSletjeE
|
Ik vind SMS chat van TMF superstoer, en ik sms druk mee.
Maar dat is logisch. |
Met name die smsjes die nergens over gaan met die mooie portrettekeningen ernaast vind ik te belachelijk..
|
I (l) Ma BoY 4evahh!!!
kansloos :| |
Citaat:
Jij bent zeker zo een fluisterwoud groupie die 2 hele mp3s van 29 sec heeft gedownload? |
Citaat:
|
Gelukkig is bij ons TMF weg en is MTV ervoor in de plaats gekomen. :) Ik vind TMF gewoon een BrEeZaHhH-zender.
|
Eee33eEEeEe33eeyyy WaZzUp!!! HaRdCor3 4-EfFah, N NiEt dIe PuNkzjIt wAnt Diez StOM! BrE3zUhRbOY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:rolleyes: |
rare smsjes die nergens op slaan Gewoon zonde van je geld.
|
Ik heb een smsje gestuurd aan dat 'sms jullie namen en kijk of je bij elkaar past'-gedoe :bloos: . Mijn vriend en ik scoorden 76 % :).
Maar voor de rest vind ik het loze geldverspilling, natuurlijk. |
|
Citaat:
daarom dus |
'Gouwe handel'.
|
zonde van je geld, saai net zoals heel tmf overigens
|
De top 40 is binnenkort weer te zien op TMF.
En dat is fijn want dan komt er minder zooi op MTV. |
slim van tmf.
|
Citaat:
Het is loos, maar leuker om tijdens verveling te kijken dan Nol van de tellsell. |
"HeY! sLeTjJeEs!.. LeKkEr sTaPpEn vAnAvOnD, lAaT DoOr hÉ!!.. KuS AnTi-bReEzEr!!"
|
Geldverspilling.
|
Citaat:
Citaat:
|
ik ben het met vele eens dat het geldverspilling is..en ja je schiet er niks mee op.. i luv b groetjes x ik weet niet wat mensen daar mee willen bereiken.. maar als die mensen zich daardoor beter voelen waarom niet.. .
|
Citaat:
|
Ik vind dat altijd enorm hilarisch. Hoe dom kunnen mensen zijn zeg. :D
|
(n) Beeldverneuking.
|
gewoon erg slim van TMF
|
kewl
kommersjeel goe bdagt Die foto's zijn ook wel gaar, lekker breezersletjes kijken :D |
Citaat:
Ach, als je het geluid uitzet... is Silvie Meis wel een lekkerding :bloos: |
Opbokken met die shit.
|
dom
|
beetje jammer
|
Citaat:
|
Het bedekt de clip, zonde dus!
|
Vermakelijk ;)
|
Citaat:
|
Oeh, ooit zag ik trouwens om half vier 's nachts dat iemand naar The Box smste 'Hoi D., ik ben er morgen wat later dat je dat ff weet'. Dat vond ik echt vréémd. Hoe zinloos is dat? Hoe weet je nou dat D. op dat moment naar The Box zit te kijken en dat leest, en hoe moet D. in vredesnaam weten dat het niet tegen een andere D. bedoeld is?
|
Citaat:
ontopic: stom (n) en als er wel iets interessants is (intervieuw met Pink ofzo) dan ondertitelen ze dat wel (want de gemiddelde VMBO'er is niet zo snel met engels), maar ze gooien er wel een sms-balk over heen |
"St@Ph0rSt dE g3KsT3!!!" Kom je ook regelmatig tegen :rolleyes: Tss alsof er in dat grefo dorp wat te beleven valt.. :D
|
Citaat:
|
laat please me smsje door....(en toen was de ruimte in het smsje al op)
|
tmf is lepra
|
Citaat:
|
Citaat:
+ Hitler zei dit: Citaat:
|
Van mij mogen ze die hele zender wel opdoeken.
|
.. en maar in spelen op de massamedia
3 x jean paul, 2 x britney en 3 x christina p/u wordt ik echt gek van. |
Ik haat dat hele TMF gebeure....
De bedenker, de vj's en aanverwanten moesten ze oppakken, in een concentratiekamp zetten en vergassen.... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:07. |