![]() |
Wat heb jij vandaag allemaal gedaan?
??
TS begint: -school -met m'n pony wandelen (jes) -t.v. gekeken -internet (duh) -ratten schoongemaakt (hoe boeiend haha) |
niks
|
Ik heb vandaag niet gemasturbeerd, voor de rest interesseert het jullie toch niet.
|
Citaat:
|
- ontbijt gemaakt voor iemand
- iemand de deur uit geschopt 3 colleges - moderne letterkunde - Taalgedragswetenschap - vroeg nieuw nederlands - computeren |
Niets wat jullie zou kunnen boeien.
|
opgestaan (echt waar)
ontbeten eerste 2e uur vrij Grieks, Bio, Wis, Natuurkunde een aantal tussenuren thuis geforumd huiswerk gemaakt en nu ga ik eten |
een beetje gelopen, een beetje gezeten
|
Stage.
|
heel vroeg eruit om geld te halen zodat ik dat aan een vriendin kon geven voor ze naar school ging
verder slapen tot veeeel te laat ei gebakken met salami en paprika en dat lekker opgegeten met een bruin bolletje achter de computer rondgehangen even naar mijn paardjes geweest door winkels heen genuffelt omdat je toch wat moet doen tv gekeken gegeten en nu zit ik weer es hier |
Citaat:
|
opstaan
school computeren.. verder nog niks... |
Citaat:
|
opstaan, aankleden, ontbijten
school: muziek, aardrijkskunde, frans2, pauze, jaarlaagvergadering, duits2, pauze, eco12, geschiedenis, huiswerk maken in de bieb omdat ik toch moest wachten tandarts oefenen met de lerarenband voor t open podium op school met mn sax forummen |
-douchen
-ontbijten/krant lezen (tegelijk) -aankleden -tas inpakken/kamer opruimen (tegelijk) -naar bushalte lopen -in bus zitten -van busstation naar treinstation lopen -tijdschrift kopen op station -in de trein stappen en daar het tijdschrift lezen -overstappen -opdrachten maken -script van een toneelstuk lezen (niet helemaal) -van treinstation naar busstation lopen -in bus zitten -college hebben -forummen En nu ga ik verder met -naar bushalte lopen -naar supermarkt fietsen -boodschappen doen -terugfietsen -koken -eten/tv-kijken (tegelijk) -afwassen -tv-kijken/lezen (niet tegelijk) -slapen |
- 2 uurtjes les
- naar de stad: kleding gekocht - thuis: huiswerk - thuis: forum |
-school
-opleidingenmarkt |
Helemaal geen flikker. Dat is het probleem met school de laatste tijd, niemand doet nog wat en er is ook niks meer te doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
9:00 wakker geworden. banden met QI gekeken.
11:30 uit bed, aangekleed... 13:00 stokbroodje gebakken en gegeten. En tegelijk achter de comp... 16:00 naar de supermarkt 16:10 Op de bank een tijdschrift gelezen 18:00 Weer achter de comp. straks eten...dan weer tv of comp en dan heel laat slapen. Ja mijn leven is erg boeiend. :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
wakker geworden, gewassen, aangekleed, ontbeten, huiswerk gemaakt, boekentas klaargemaakt, naar school gehuppelt, in slaap gevallen tijdens eerste les, verwisselt van lokaal, aandachtig geweest tijdens tweede les, les moeten leren tijdens pauze, test verneukt, verwisselt van lokaal, studie, in slaap gevallen tijdens studie, verwisselt van lokaal, zenuwachtig geworden, lunch genuttigd tijdens chemie, naar kantine geweest en een blikje fanta gekocht, blikje fanta opgedronken, gelachen met vrienden, kantine verlaten, beetje football gespeeld, angst gekregen en toch niet naar meisje gegaan, naar aardrijkskunde gestrompeld, verveeld tot en met in aardrijkskunde, verwisselt voor lichamelijke opvoeding, omgekleed, opwarmingsrondje gelopen, gebasketbald, gevoetbald, omgekleed, school verlaten, richting station gestapt, meisje toch aangesproken, afgegaan, van plan om het nog eens te proberen, naar huis gegaan, pc aangezet, drank gezocht, maat gebeld, maat heeft mij gebeld, op msn, op scholieren, van plan weer naar meisje te gaan, muziek geluisterd, gegeten, dit topic beantwoorden.
Voila :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nou kom dan als de sodemieter hier heen!
|
ontzettend blij geweest met een smsje:)
|
Naar school geweest, naar de stad geweest en haarverf gekocht, naar m'n beste vriendin geweest, gegeten en nu zit ik te internetten :)
|
Citaat:
|
Heerjansdam. Ooit van gehoord? Nee? verbaasd me niks.
|
Opstaan
School Slapen School Gym Slapen School Thuis |
Citaat:
|
Tussen Rotterdam en Dordrecht...
|
Opstaan
Ontbijt School - gym - tussenuur - tussenuur - frans Huiswerk Computer Avondeten (nu) |
Citaat:
|
9.15u: opgestaan, aangekleed, ontbeten, gaan wandelen met hond, naar stageplaats gegaan, gaan eten met collega, naar stageplaats, vriend opgebeld, naar huis gegaan, gegeten, vriend opgebeld, achter pc en tv, gaan wandelen met hond, iets gaan drinken...
dit noem ik dus een dagelijks ritueel :rolleyes: |
Alles
|
eerst een workshop gevolgd van els borst
toen een workshop van frans haks toen heel veel taart gegeten met de bus naar huis geslapen gegeten internetten |
opgestaan
gedoucht geleerd voor mn toets naar school gweest, wiskunde toets gemaakt gerookt tekening bij tekenen afgemaakt naar huis gegeten hond uitgelaten tv gekeken internetten.. .. en ik ga nog: Naar vriendin.. Tv kijken Internetten en slapen! (oja.. leren tussendoor :p) |
Niks.
|
opgestaan
gedouched naar school geweest gecomputerd gefietst rondjes gerend gegeten en gedronken eehh |
gewerkt
|
douchen
aankleden ontbijten naar school gaan engels: pw gemaakt tussenuur: naar c1000 en forummen wiskunde: beetje geslapen enzo pauze: gegeten en gedronken, nog wat bijgekletst nederlands: Finding Nemo gekeken Natuurkunde: beetje gepraat en een beetje gewerkt pauze gegeten, gedronken, kletsen scheikunde: proefjes gedaan naar huis, huiswerk maken forummen, msn-en en muziek luisteren boodschappen doen gegeten nu weer forummen |
gewerkt
gereisd gekookt gegeten getvgekeekt geinternet |
- Gelezen, achter de computer gezeten en tv gekeken.
- 200 Gram chips gegeten voor het slapen gaan. :o - Geslapen. - Opgestaan enzo. - Naar school geraced. :P - De lessen uitgezeten. - Thuis wat gedronken en iets gegeten, wat gelezen, achter de computer gezeten etc. - Kranten bezorgd. - Warm eten gegeten. - Tv gekeken, achter de computer gezeten. - Mijn zusje geholpen met Frans. - Viool gespeeld. - Op mijn broertje gepast, hem in bad gestopt en gecomputerd. :p - Bedacht dat ik moest gaan leren. ... en nu zit ik hier. :o |
Wiet gerookt
|
-gedoucht en de rest
-gegeten -naar school geweest -huiswerk gemaakt -tv gekeken -geforumd -gewerkt Altijd maar weer hetzelfde.. |
Opgestaan
Gedoucht Ontbeten Naar kantoor gefietst Aan dossier gewerkt tot een uurtje of 11 Vergadering Medewerkers Tevredenheids Onderzoek bijgewoond (erg hilarisch) Anderhalf uur geluncht Aan ander dossier gewerkt (dagvaarding opgesteld) Om een uurtje of drie naar Apeldoorn vertrokken om lezing bij te wonen over 'Actualiteiten goederenrecht' Naar huis gegaan Gegegen PC aangezet :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:51. |