![]() |
Rare mail
'k weet niet waar 't hoort, maar ik zet het hier maar ff neer...
ik kreeg net een rare email aan, nml deze: Ladies and Gentlemen, Downloading of Movies, MP3s and Software is illegal and punishable by law. We hereby inform you that your computer was scanned under the IP 195.103.20.21 . The contents of your computer were confiscated as an evidence, and you will be indicated. In the next days, you'll get the charge in writing. In the Reference code: #28378, are all files, that we found on your computer. The sender address of this mail was masked, to protect us against mail bombs. - You get more detailed information by the Federal Bureau of Investigation -FBI- - Department for "Illegal Internet Downloads", Room 7350 - 935 Pennsylvania Avenue - Washington, DC 20535, USA - (202) 324-3000 de bijlage is door hotmail om een of andere reden permanent geblokkeerd. De mail komt van vicky.vanmaele@OCMW.Antwerpen.be ... OCMW heeft nix met downloaden te maken... moet ik dit nu geloven of is 't weer een vorm m een virus door te sturen? |
ik zou hem bijhouden en rekening houden dat het kan alhoewel het mij zeer onwaarschijnlijk lijkt dat het waar is ... want ze komen normaal onmiddelijk aan je deur aanbellen ...
|
onzin, pleur het weg
|
|
|
sorry, was een beetje paniekerig en had dus gelijk maar snel een post gedaan :D
Toch bedankt |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:06. |