![]() |
Scholieren.com Merchandising
Zijn er plannen om in de toekomst een scholieren.com-shop te gaan openstellen met scholieren.com merchandising? Is er animo voor?
Ik denk dat hier zeker wel animo voor is. Wie wil er nou geen koel "Ik ben gebanned door forumbaas Koen"-t-shirt, of een prachtige S.com-cap met bijpassende "Jon is G'd"-sjaal? Een mooie gele broek met het s.com logo erop, prachtig toch? Een badjas met Jon-opdruk. Een dekbedovertrek met de namen van de plussers erop. |
:p
|
Citaat:
|
En dan zeker met T-Shirts erop te komen als "Koen R0x0rz 0ut 0f y0r b0x0rz"
Nee dank je, misschien kan s.com een paar merken proberen te strikken en dat via de site te verkopen. Zou wel leuk zijn (y) |
Je bent een beetje besmet met het scholieren.com virus. Aanbid je de forumbazen of is dit een lik actie om in een goed blaadje te komen?
|
Ik wil een 'Jon is G'd' t-shirt :)
ziehier, de eerste aanvraag |
dat werkt stimulerend voor forumverslavingen, lijkt me niet echt prettig ;)
|
Hoewel een "<3" of "Wawl" of
Scholieren.com Padapapa I'm lovin' it wel cool is <3 |
Ik vind het wel een leuk idee!!
IK wel een 'ik forum, maar eigenlijk moet ik huiswerk maken' boxershort. |
Ik doe alleen mee als er fotoboekboeken worden uitgedeeld.
|
YuckFou
Jewel Quiana Paranoide extinction <3 zoiets!! |
Citaat:
:p |
Heerlijk idee :cool:
|
"alle foto's van jouw favoriete forummers nu samen op één t-shirt, nu voor maar 8.95!"
ik zie t al voor me :D |
voor :cool:
T-shirt met de print van een Flood Control boodschap :cool::p |
Citaat:
|
Goed idee. :D (y)
|
Citaat:
|
Sure. :cool:
|
Het worden duidelijk t-shirts met eigen opdruk :D! Iedereen wil een andere opdruk.
|
ik wil er eentje met de tekst "Deze persoon staat op jouw negeerlijst. Klik hier om het bericht te lezen."
:o |
ik denk dat t dan zoiets wordt als "bestel hier je t-shirt met persoonlijke scholieren.com tekst!"
|
Citaat:
|
er moeten ook speciale avatar - shirts komen.
Ik wil dan een ceerbeer-avatar shirt :o |
Ik wil de handtekening van FA op een t-shirt, met al zijn beroemde uitspraken erop. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een t-shirt met op de voorkant je avatar en op de achterkant S.com
|
Citaat:
|
"Jon schiep het scholieren.com-forum,
en Hij zag dat het goed was. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind het opzich wel een geniaal idee. dan hoop ik ook dat er mooie S.com stickers voor op mijn scootertje komen :evil:
|
-Een t-shirt met alle gevleugelde uitspraken van niceman1984
-Een communiceerbeerknuffelbeer -De Forumbaas+ pennenset -Koffiemokken met Koen, Tampert, Enlightenment en Tofke_H -Bierglazen met Jon en Simon -En natuurlijk een t-shirt met de onvermijdelijke tekst: Bekijk de forumregels (onderaan) voor meer informatie omtrent welke codes je mag gebruiken in je posts. |
- Keycord met alle uitspraken van FOOIJDONK
- (n) FOOIJDONK (n) dekbedovertrek - Een Jon en Simonposter voor boven je bed. - een scholieren.com gezelschapspel - Een evito-dartbord |
Een Bob Peeters Collectie lijkt me ook wel wat :o
|
Het scholieren.com lied op cd. :o
|
Ik wil een boxershort met: Helaas! De floodcontrole staat aan. Je zult dus 20 seconden moeten wachten.
|
http://shop.scholieren.com :confused::p
|
Ik wil een zwart T-shirt met een roloog er op. (y)
|
Citaat:
|
Damn wat triest :D
|
Er zijn al zoveel internetwinkels, deze heeft echt geen toegevoegde waarde op de al bestaande shops op internet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eigenlijk wil ik ook heel graag een fietsslot met de tekst: "Dit slotje is mede mogelijk gemaakt door Boogie" :o
|
Citaat:
|
we vergeten helemaal het scholieren.com volkslied..
scholieren van punt com ben ik van online bloed. etc etc |
IK WIL S.COM STICKERS!!!!!!!!!
en ik wil t-shirts met de namen (1 van elk) - Enlightenment - Koen - Jon - Simon en ik wil shirts met S.com daarnaast wil ik telefoonfrontjes van S.com en als het evt. kan ook nog een mok van S.com |
een met je nick erop.....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:27. |