![]() |
aangeboden: gothic jurk z.g.a.n
Ik heb ongeveer een jaar geleden een gothic jurk aangeschaft, maar hoe mooi hij ook is, ik draag hem haast nooit. Daarom wil ik hem nu kwijt! Nieuwprijs is 107 euro, maar ik verkoop hem voor ieder ander aannemelijk bod. De jurk ziet er als volgt uit:
Lang, zwart, lange mouwen, diep decolleté, en een leuk detail zijn de slierten die aan de mouwen hangen, vier lange slierten per mouw die reiken tot de grond, waarvan 2 slierten zelfde als de jurk zijn en 2 slierten spinnenwebben. Interesse? Dan stuur ik je zo gauw mogelijk een foto van de jurk (die moet nog gemaakt worden, dus even geduld :) ) |
maat ;)
|
Er staat geen maat in, maar laten we ervan uitgaan dat het maatje 38 (misschien 40) is. M kunnen we het ook noemen.
Maatje kleiner, maatje groter zou ook kunnen, hij is zeer elastisch!!! |
Zie je mail :) Ik wil wel eens een foto zien...
|
interesse!!!
:D:D stuur je n foto? morbid_orchid@hotmail.com :D welke grens stel je ongeveer voor die prijs dan? nietlager als... (3 euro ofzo :p ) |
Het is makkelijekr als je de foto hier op zet..
je kunt 'm uploaden op http://upload.dutch-ix.nl |
Mag ik een foto van de jurk? Mailen kan naar sandra_daftgirl@hotmail.com, en ook ik zou graag de grens willen weten van het bedrag wat geboden mag/kan worden...
|
foto's te vinden op:
http://members.lycos.nl/krazzer/goth/ Geinteresseerd, mail dan even naar wendyxxxmulder@hotmail.com |
ik heb je gemaild :)
|
oo0eh. Hij's wel heel erg elastisch en bloot (bij de benen)
|
Ik vind hem aan de voorkant net iets te bloot eigenlijk (verder wel erg gave jurk!)
|
Is er IETS gothic aan die jurk behalve de kleur (en die slierten alhoewel..)???
|
Citaat:
|
Nee, ik vinnem niet mooi. Je mag me van de lijst met gegadigden schrappen :P
|
Ik ben niet alto en niet gothic, in ieder geval noem ik mezelf niet zo. Ik ben gewoon mezelf. En die jurk heb ik gekocht in een gothicwinkel en het is een jurk van het gothicmerk Raven, dus naar mijn mening is hij deffinetely gothic!
|
nog mensen interesse?
|
Leuk dat je ook al je andere foto's daar kan bekijken (kerstfoto's, bbq foto's,etc)
|
ja, das toevallig zo......
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:43. |