![]() |
Soulfly - Prophecy
Wat vinden jullie van het nieuwe album van Soulfly?
Ik vind het vernieuwend ondanks hij wel een af en toe in herhaling valt. nu jullie :) |
Ik heb alleen dat nummer gehoord en ik vind het poep.
|
Ik vind soulfly na het album primitive overbodig.
|
Ik heb welgeteld 1 leuke riff gehoord. Die reagge tune die slaat al helemaal nergens op.
Mischien koop ik em, als ik em ergens gratis bij krijg. |
Citaat:
|
soufly is een kutband.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het ergste vind ik die teksten, altijd hetzelfde gezeur. Elk nummer lijkt op elkaar qua tekst. Had zo op een eerder album kunnen staan 'tribal blalba prophecy blabla fight blabla revolution blabla war blabla'
en nee, nu niet over korn beginnen he! :mad: :D |
Citaat:
nee, net zei ik dat het een rip-off is. |
dat staat meestal al voor kut
|
Citaat:
|
Niet aan mij besteed.
Zeg maar gerust klote. |
Citaat:
ik ken genoeg rip-offs die niet kut zijn. |
Citaat:
|
exact.
|
ik vind hem vet en die reggae-tune is vetter dan vet. (y) Mars is ook een machtig nummer. Ik vind dit eigenlijk het enige goeie album van ze, (doet denken aan Roots) Soulfly, Primitive en in mindere mate III konde me niet echt boeien.
|
Kan max niet een cdtje uitbrengen met al die latin/fusion/braziliaanse tussenstukjes, die vind ik namelijk dan welweer leuk.
|
Ik vind Soulfly wel d0pe lekker_beuken (y)
Ik wist neit eens dat ze 'n nieuw album hadden. naja.. misschien als ik me ooit es verveel.. |
ik heb hem opgestuurd gekregen
en nog niet geluisterd geen tijd gehad. fucking fucking tijdritme |
Gister de cd voor het eerst gehoord en er zitten nu nog niet echt nummers tussen die blijven hangen... Ik ga 'm denk ik toch nog wat meer luisterbeurten gunnen de komende dagen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb jaren terug de eerste cd van soulfly gekocht en vond die vet maar het heeft me nooit meer kunnen interesseren om me verder te verdiepen in die band
|
Niet alleen vind ik het hun slechtste album yet (wat niet veel wil zeggen gezien de Soulfly discography, hun eerste goeie moet nog uitkomen)
Ik vind dat Max er dringend mee moet ophouden want ik begin me te schamen dat ik sepultura goed vond |
Ik vind Soulfly tegenwoordig ook kut , Sepultura met Derrick Green gewoon wegkicken en Max weer terugnemen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verscheidenheid aan nummers, en hij kan meer met zijn stem dan Max, die meer een constante brul heeft. Ik vind het wel goed zo, al mag soulfly wel meer back to the basics gaan en stabieler worden, maar dat wil Max niet geloof ik. |
Citaat:
(soort Mushroomhead effect) |
Soulfly is op zekerz wel vet.
Maaruh nieuwe cd? Is dat alweer de 4e dan? Ik dacht dat die 3e nog niet zo lang uit was....maarja die is wel minder als de vorige cd's. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:24. |