![]() |
Welke salade vind jij het lekkerst?
En wat doe je er meestal in behalve sla ;)
Ik vind het heel lekker om sla te eten met tonijn, mais, tomaat, pijnboompitten en een zoetige dressing. Gerapste bietjes erin is trouwens ook lekker, bietensalade dus. |
Hou niet zo van salade. Als ik het eet bestaat het uit sla, geraspte appel, rozijnen, banaan, madarijn en komkommer, maar om dat nou een salade te noemen :p soms doe ik de sla en komkommer er niet eens in, meer fruithap iets ofzo, maar ja.
|
Ik hou totaal niet van fruit in mn salade. Heb liever dat het niet té zoet wordt, omdat ik meestal ook al een zoetige dressing neem.
|
Pijnboompitte!! die moeten erin..
En dan gewone sla, met verder nog wat komkommer ofzo.. En vaak nog wat dingen die k toevallig hier ergens heb staan :D |
Met feta en rode ui.
|
Ohja, uitje was ik nog vergeten:D
|
Ik vind sla het lekkerst als het gewoon puur sla is, ijsbergsla of bladsla is allebei goed, gemeng is 't leukste...
blokjes komkommer erin is ook lekker, of stukjes feta & zwarte olijven zonder olie. Of veldsla met daaroverheen limoensap+honing+mosterd, ook lekker. En liever geen rauwe ui of blokjes jonge kaas ofzo. En ik hou ook niet zo van die 'Hollandse' slasaus. |
Sla is het lekkerst met tomaat, komkommer, (zilver)ui, augurk, gekookt ei en slasaus.
Ik eet meestal alleen met slasaus en tomaat. |
Zoveeeel haha salades zijn echt lekker..
Met pijnboompitten Of veldsla met blauwe kaas en peer Of met vis, tonijn ofzo Oeww heerlijk (y) |
Gewoon ijsbergsla met komkommer, tomaat en wat ei erdoor :o (y)
|
- ijsbergsla
- tomaat - paprika - ei - ui en dan Italiaanse dressing uit zo'n zakje. hmmmmm :) |
Tonijnsalade van de Mac, geweldig gewoon. Beste uitvinding sinds het wiel :P
|
gewoon sla met een french dressing
of tomaten of komkommer met een french dressing of een griekse salade: - tomaten - paprika - ui - olijven - feta - olijfolie - peper en zout |
aardapelsalade en komkommer
|
Veel ui vind ik lekker, en dan yoghurtslasaus drover, en komkommer is ook niet weg. :)
|
kropsla met cherrytomaatjes, komkommerblokjes, hardgekookt gesnipperd eitje en wat slasaus (y)
|
Kropsla of zo'n zak gemengde sla met blokjes komkommer, tomaat, lente-uitje en een dressing...weet niet of ik dat het lekkerst vind, maar zo maakt mijn vader het altijd. Zelf heb ik altijd een zak gemengde sla met wat komkommer en dan honing-mosterddressing :cool:, lekker makkelijk.
|
Sla, ui, peper, zout, azijn, olijfolie, komkommer, geroosterde zonnebloempitten en paprika (liefst rode).
|
aardappelen, ei, sla, ui en nog een hoop erbij vind ik lekker :)
|
Fruitsalade!!!
Met sla, aardbei en meloen. |
-sla
-tonijn -ei -maïs -tomaat -naturel dressing en een beetje van de olie van de tonijn of -sla -gebakken spekjes -pijnboompitten -ei -tomaat -naturel dressing :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb ooit een salade gegeten met een soort groente er in, maar kan niet op de naam komen: het was een wit sliertje en het leek op taugé en het was iets dunner. Weten jullie wat dit wel was? Sorry voor de onduidelijke beschrijving:P
|
- Pijnboompitten
- azijn, olie, peper, zout, bieslook, oerzoet en moster - iets met honing......maar die maakt me broer altijd....kweenie hoe |
Een griekse salade - de feta, echt heerlijk of gewoon een salade met komkommer,tomaat,rode uit,sla,en paprika en om niet te vergeten een lekkere dressing
|
Citaat:
|
Lekker simpel:
-Veldsla -Walnoten -wat kruidenzooi -Dressing. |
die kip salade van de mac met tuinkruiden dressing :D
|
salade met tonijn
salade met feta of cheddar een salade van aardappel komkommer appel en corned beef zelfgemaakte aardappelsalade komkommersalade maar alleen als het warm weer is |
Heel simpel
Ijsbergsla met komkommer, radijs en evt. paprika met een dressing van olie, azijn en zout Of een flinke bak geraspte komkommer met olie, azijn en zout (y) En natuurlijk een fruit salade met zomerfruit |
mijn ma maakt vaker z`n salade met kaas die is echt lekker..
|
Veldsla
Pijnboompitjes Aardbijen Galea meloen Gerookte kipfilet Camembert En een citroen/honing dressing, zoooooo lekker voor in de zomer |
Tonijn is een must! :D kleine verslaving van me :p
verder moet het ijsbergsla zijn... tomaat, uien en dressing... simpel maar heerlijk... Voor de rest heb ik ook nog wel wat lekkere dingen in dit topic gezien... |
sla met komkommer, courgette, tomaat, zwarte olijven, feta blokjes, olijfolie, en stukjes rode ui.... mjammie :)
of sla met bruine suiker en azijn, maakte m'n oma altijd, heel lekker :) |
veldsla met geroosterde pijnboombitten, tomaat, in het midden een grote warme geitenkaas uit de oven met honing er overheen!
JUMMIE! KWIL T NU! :D |
Veldsla
+ mosterdresssing van de Appie Heijn + appelpartjes = zo simpel zo rijk (waar is die slogan ook alweer van? :D. owja; conimex. maar die maken geen salades) |
Zakje gemengde sla + rauwkost + cherry tomaatjes + feta kaas + pijnboompitten + croutons + bertolli dressing (y)
|
Ik denk een Griekse salade met tomaat, fetakaas, groene olijven en uienringetjes maar ik vind de meeste salades wel heel lekker, ook maaltijdsalades en pasta en rijstsalades.
|
Fruitsalade.
|
jong kankahwixahs
de lekkerste schloai un mestreech is Elly want die is zwanger |
fruitsalade en zalmsalade HEERLIJK
xx |
salade van tomaten en mozzarella! (y)
|
Sowieso pijnboompitten!
Ow en verder een lekkere vissalade.. Met krab, inktvis, garnaaltjes enzo.. *mmm* :) |
Het liefst een salade waarin geitenkaas verwerkt is; toastjes met warme geitenkaas en honing! En verder een goeie vinaigrette en wat tomaatjes.
|
Citaat:
|
Gewoon ijsbergsla extra van de AH met zo'n saus van de Lidl :D *Jammiej*
|
ijsbergsla, met pijnboompitten, spekjes, komkommer die met de rasp is gesneden, lekkere zelfgemaakte dressing en geraspte wortel, gebakken champignonnetjes en gebakken spekjes
|
*krijgt er honger van*
|
- Kip kerrie salade
- Ei bieslook salade - Filet Americain - Zalmsalade - Tonijnsalade ...en meer van dat soort dingetjes :)(y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:07. |