![]() |
Restaurant Humphreys
Dit is een restaurant met samengestelde menu's waaruit je kunt kiezen. Ik heb er laatst gegeten en vond dat het eten er best wel luxe is/opgediend wordt. Sla met hele aparte dressings, aparte sausjes en vleessoorten enz.
Heb je er zelf weleens gegeten en wat vind je er van? |
Heb er nog nooit gegeten en er ook nog nooit van gehoord :confused:
|
Ik heb er volgens mij wel een keertje gegeten (als er ook zo'n restaurant in A'foort zit). Veel weet ik er niet meer van, wel dat ik het lekker vond :D.
|
Een mooi systeem. Je kunt daar altijd kiezen uit lekkere doch vrij exotische en weinig alledaagse dingen. En het is vrij veel, terwijl de prijs niet uit de klauwen loopt.
|
Citaat:
|
heb er al ontelbare keren gegeten :) in groningen en in amsterdam. 17,50 geloof ik voor een drie-gangen menu, en altijd lekker! Komt dat zien zou ik zeggen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor alle mensjes die nog een keertje redelijk luxe uit eten willen gaan voor een niet al te hoge prijs (€ 17,50 voor een compleet menu exclusief drankjes) raad ik Humphreys aan! :P
|
zit ie ook in Den Haag?
|
is er een website?
|
Moet je ff googlen ;) Er is wel een website ja met het hele menu!
|
|
bij mij doet die website t nie.. :(
|
Heel erg lekker!
|
Lekker eten, mooi restaurant, mooie serveersters :)
|
tsja..tis wel lekker...maar luxe :D eh neej.
|
Ziet er erg gezellig uit op de foto's :) Maar ik heb er nog nooit gegeten (heb wel alvast 2 adressen in mijn agenda staan van humphreys restaurants)
|
ik zie dat er maar 1 vegetarische keuze is, maar is het voor vegetariërs ook aan te raden?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:02. |