![]() |
Man ik zit hier toch door te halen
Internet is fucking snel hier op school. Wat doe jij wel eens op school terwijl je eigenlijk iets anders zou meoten doen [dic, huiswerk maken, naar de les gaan]?
Ik internet dan of ik doe iets anders vaags. Eten of drinken ofzo. :D |
ik zit nu illegaal te forummen... heerlijk gevoel.
laatst met 900 kb/sec gedownload enz. echt relaxed. alleen hopen dat de beheerders niet opeens achter mij staan ;) |
Internetten. (y)
|
internetten, kunst kijken, rondstruinen, bezoekje aan de bibliotheek brengen, met mensen kletsen, in de zomer in het zonnetje zitten.
Ik ben niet zo college-vast. Skip er te vaak eentje. |
Citaat:
|
Masturberen op de wc.
|
Ik doe nooit iets op school. :bloos:
|
sociaal proberen te doen
|
Pff, alles wat ik op school die is niet verboden. :o
|
Btje internetten ;)
|
Internetten
|
werk telt ook? internetten...
|
Internetten onder de les.....
|
rondjes lopen, bellen, smsen, eten, drinken
maar ik forum er nooit. heb geen zin dat mensen mee gaan kijken |
-Praten
-muziek luisteren -spelletjes doen -pesten -iemand voor z'n bek slaan... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Internetten
|
uitslapen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eten.
Internetten zonder dat je aan school bezig bent, kan bij ons nauwelijks nog joh, wordt best streng gecontroleerd |
msn
forummen doe ik niet op school, dan kan ik niet bijhouden wat ik al gehad heb |
Lekkere broodjes halen bij de bakker en die dan oppeuzelen. :bloos:
|
Citaat:
ontopic: voetballen, zinloze dingen doen |
Citaat:
|
Internet is bij ons op school juist langzaam. Maar meestal forummen, mailen, spellejtes ofzo
|
klieren :cool:
|
De compu's zijn fokkin sloom bij ons op school. Soms huiswerk, meestal internetten, kletsen.
Heb toevallig vanmorgen het hele dossier over Dutroux van nos.nl doorgeploegd omdat dat proces over een paar weken begint. :o |
wilde pagina's bezoeken, kan bij ons op school niet meer. dan staat in 1x een of andere vage computerdebiel achter je, die zegt dat je niet op sites mag, die niks met school te maken hebben.
daarom moeten we ons maar vermaken met veel praten, beetje suf zijn, smsen, bellen en dat soort onzinnige zaken. |
eten, drinken, smsen, muziek luisteren, gewoon tijden naar de wc gaan ofzo :)
|
Citaat:
Me amplectere, in frater lingua!!! |
ik spijbel nooit :o
maar af en toe ga ik wel eens in de tussenuren naar mijn vriendje toe (thuis) en dan stiekem naar boven :bloos: |
Citaat:
|
Ik ga naar alle lessen en plan mijn huiswerk altijd in maar als ik het eens een hele enkele keer niet doe dan ben ik wel 8er de computer te vinden ja.
|
Ik ben zo braaf :p
|
MSNen, elke maandag en elke vrijdag:D
|
Ik zat vandaag trouwens stiekem te internetten maar er kwam een leraar aan. Scheelde niet veel
|
Citaat:
|
Kzit nu te internetten onder college :evil:
|
In de aula zitten en niks doen.
Ik internet nooit op school. Ik kan er niet tegen als er mensen mee kijken of als ik het gevoel heb dat ze meekijken :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Slapen en lezen.
|
Er stond altijd zo'n typecursus op de pc's op school. :cool: Dat deed ik dus maar elke keer, want als ik nog een keer zou forummen in de mediatheek hoefde ik niet meer terug te komen daar. :eek:
|
Citaat:
Ik heb het echt met alles. Echt irritant en het slaat nergens op. |
Citaat:
Citaat:
ontopic: ik ben braaf :o |
nou meestal ben ik wel braaf hoor maar soms komt er ff een duiveltje langs :evil: :p hehe
*de wc terroriseren (hele wc rol derin gooien en aftrekken die handel,...resultaat?....de volgende dag een overstroming:P *plaksel langs de leuning smeren en w8 tot leraren langskomen:P *muziek luisteren *huiswerk maken *kletsen *met vriendinnen lol maken in de tussenuren ofsow :) |
als ik naar lessen (uni) ga dan is het dus om voor school bezig te zijn, moest de les onverwacht extreem saai zijn dan is staren een goeie bezigheid.
voor de rest zitten we nogal vaak in de kantine om een feesje te regelen, tussenuren weg te drinken/eten ... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:12. |