![]() |
Hoe weet je of je iets wel echt wilt?
Ik wil dus bijvoorbeeld keyboard leren spelen maar dat wil dus ook zeggen dat ik er een moet kopen (want ik ga niet naar een muziekschool gaan en er een huren)
Maar dat kost dus veel geld en er hebben al mensen me raar aangekeken en gevraagd of ik dat wel echt wil en of het niet zoiets van een moment is. Door al die mensen ben ik ook beginnen te twijfelen en dus;... hoe kan ik dat zeker weten? |
Gewoon doen, hoewel ik het zelf niet zou durfen....
|
Citaat:
|
Als je iets heel erg zeker wilt dan laat je je niet van je stuk brengen door mensen die vragen of je het wel echt wilt.
Dan weet je dat je dat wil, zegmaar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat weet je gewoon. No sweat.
|
Ik heb nog wel een mooi keyboard te koop.....
|
Citaat:
Het is je geld wel waard, dus, maar je moet wel van piano/keyboard spelen houden :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
nou zet je alles door, of haka je vaker af als iets moeilijk word?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
je hebt hele simpele keyboardjes. Die zijn qua indeling natuurlijk helemaal hetzelfde, alleen zit al die poespas als 100 verschillende muziekinstrumenten er niet op.
Koop d'r zoéén (eventueel tweedehands) en koop later een betere als je er mee verder gaat. (hebben wij ook gedaan. M'n broer en ik hebben keyboard gespeeld) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat voel je. Dat wéét je.
|
Dat voel je van binnen.
Binnen in je hart, binnen in je ziel, van binnen... |
wat een kuttopic :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als je iets echt wilt dan zet je door, koste wat het kost om datgene voor elkaar te krijgen en dan luister je wel naar tips van je omgevind om je daarmee te helpen
|
als je het uiteindelijk ooit bereikt (dit geldt niet andersom)
|
Voel ik vanzelf.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:15. |