![]() |
Final fantasy 8 (vraag)
Ik snap één ding van Final Fantasy 8 niet,
het is al een hele tijd terug dat ik dit heb gezien maargoed, Laguna zegt op het einde tegen het graf van zijn geliefde 'zal ik het hem vertellen'. Wat bedoeld ie daar mee? Ik kan het denk ik al raden maar toch |
Volgens mij dat Squall zijn zoon is ofzo :) Raine(toch?) was volgens mij toch zwanger of zo?
Rinoa is de dochter van die zangeres uit die nachtclub. |
Squall is de zoon van Laguna en Raine ja...als je in de Ragnarok met Kiros en Ward praat dan wordt dat duidelijk...
Rinoa is de dochter van Carraway en Julia ja :D |
Citaat:
Ik dacht altijd dat het juist niet zo was aangezien er in het boekje leeftijden staan, en de leefdtijd tussen Laguna en Squall verschilde niet zo erg veel, maar dat komt natuurlijk dat ze de flashback Laguna als voorbeeld nemen. Maar thanks anyhow. |
Citaat:
Arme wegde of biggs, die wouden toch met die Julia daten :P |
Wedge en Biggs ja :P
|
Citaat:
Zo duurde het ook een vrij lange tijd voordat ik in FFVII die scene met Zack en Cloud ontdekte... |
Toch vinniket nog steeds niet netjes dat er geen spoiler tags gebruikt zijn :p.
|
Citaat:
(in stukje in dat dorp bij de broken reactor (als je Aeris bij hebt) weet je dan ook meteen wie dat is :P) |
Citaat:
*moet heel hard FFVII weer es spelen* |
Ze had wel een tijdje een relatie met Zack
|
Citaat:
|
Nou, het was wel meer dan simpel 'Liken' (meer met 2 k's denk ik :P), zijn ouders vertellen namelijk dat hij het in brieven wel eens had over een meisje in Midgard
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17. |