![]() |
Suggestie mbt Muziek forum
Is het mischien "nuttig" / "logisch" / "practisch" om aan het huidige muziekforum een sub-forum toe te voegen, dat gericht is op "hardware" kant van Muziek, dus instrumenten, apparatuur, etc? Ik zelf kom regelmatig (lange) threads tegen waarin best wel wat nuttigs word gezegd met betrekkingen tot instrumenten etc.
|
Ik sta er niet onwelwillend tegenover, mits de forumbazen denken dat er voldoende animo voor is.
|
Citaat:
Pfoe. |
Kwestie van een Polleke
|
hm het is misschien wel makkelijk maar ik weet niet of het echt nodig is, zoveel topics zijn er nu ook weer niet over instrumenten.
|
Citaat:
Overigens laat de suggestie van Carn ook mij niet onberoerd. Ik meen evenwel dat het de netheid en overzichtelijk van een hoogstaand forum als dit ten goede komt als we dergelijke topics zaken niet toestaan in een apart sub-subforum maar in een sticky-topic bovenaan de pagina. Desnoods is het samenvoegen van muzikale hardware en de artistieke kant van muziek die nu op ARTistiek mag in een apart subforum ook nog niet zo gek. |
Citaat:
Uh ik sta er niet negatief tegenover, misschien een wisselsubforum dat over instrumenten gaat een idee? dan kunnen we dan nog wel zien of het loopt.. ik vraag me af of mensen veel vragen in die richting hebben.. nu zie je ze niet zo heel veel maar misschien werkt een apart subforum wel motiverend om toch je vragen te stellen.. |
Simon hintte zojuist juist een leuk wisselforum. Geraniumgesprekken, voor al uw ouwelullengesprekken over ouder worden, over later en over pensionering. :D
|
het zijn er helemaal niet zoveel. dat soort topics. dus hmm, ik vind het niet nodig.
|
Citaat:
|
Potverdrie :(
|
sticky topic
dan zal ik er niet meer per ongeluk op klikken ;) |
Ik heb niet het idee dat er nou zoveel vragen worden gesteld over instrumenten enzo om er een apart subforum over te maken.. maar het zou idd kunnen dat het dan wel toeneemt..
Tenminste, met subforum wordt toch bedoeld, zoals nu de Docent van het Jaar verkiezing is, en het Carnaval subforum? Als dat namelijk bedoeld wordt, wordt het dan niet wat onoverzichtelijk? Als andere fora dan ook een subforum willen over een bepaald onderwerp ofzo.. We kunnen het natuurlijk ook gewoon proberen, en even aankijken of het zin heeft :) Maar eigenlijk denk ik van niet.. |
Klinkt interessant als het aanslaat :)
Ik denk alleen dat een stickytopic net zoveel effect heeft. Probeer het uit, dan zie je vanzelf hoe het loopt. Is het niks kun je het alsnog dumpen :) |
volgens mij hebben sticky topics juist niet echt nut
ik kijk er standaard overheen maar ik zie niet zoveel nut in een apaart deelforum daarover |
Citaat:
|
Lijkt mij niet bijzonder nodig, maar is misschien wel interessant.
|
Citaat:
nee ik vind het zo wel overzichtelijk en het zijn er ook niet zoveel dat de eerste pagina er vol mee staat. whatever, ik weet niks van muziek dus ik hoef er toch niet op te klikken. (y) |
ik ben het eens met die chick boven me.
|
Redelijk nutteloos gezien de magere discussies over muziek-hardware. "Welk instrument speel jij?", "Hoe goed is de Casio 800?" en "[Gitaristen] Wat is strummen?" zijn slechts enkele voorbeelden.
|
Citaat:
nuff said.... |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:18. |