![]() |
Wat zijn jouw karaktereigenschappen?
Barst los zou ik zeggen :).
|
Daar durf ik zelf geen uitspraak over te doen....
|
Citaat:
"Ik kan geen uitspraak doen over mijn karaktereigenschappen" :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee |
Leuk dat je eerst zegt dat je geen uitspraak over je karaktereigenschappen wilt doen. En als ik dan een simpele vraag stel. Zeg je dat je geen open karakter hebt... Dus je durft er toch een uitspraak over te doen :D.
Grappig :p |
Citaat:
|
Mensen, brand los! Zeg het maar.
|
We zijn allemaal erg verlegen! :bloos:
;) |
eigenwijs en trots.
|
:p
|
Eigenwijs, grappig, koppig, trots, introvert, sarcastisch, cynisch.
|
vrolijk, naief en soms koppig
|
Citaat:
|
irritant
:cool: |
Eerlijk, ongeduldig, rechtvaardig, nieuwsgierig, sarcastisch, koppig, trouw, kritisch, vrolijk.
Ik trek nogal een lijn tussen vrienden/geen vrienden (love you or hate you-principe :o) Maar goede vrienden blijf ik altijd trouw. |
vrolijk, ik word wel snel boos, eigenwijs ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
verlegen, sarcastisch, (te) kritisch, vrij opgewekt
|
- kan goed dingen uitleggen
- MAAR kan zelf niet zo heel goed tegen kritiek - vraag me altijd af wat mensen van me denken - vraag me sowieso altijd af wat mensen, waar dan ook over, denken - wil mensen helpen als ze problemen hebben - heb de neiging mezelf weg te cijferen - onzeker maar ook zeker (onzeker over toetsen en uiterlijk maar zeker over bepaalde andere zaken) - heb wel doorzettingsvermogen <<heb er veel meer hoor, maar ga nu trainen>> |
trots
laat niet snel over me heen lopen kan slecht tegen kritiek dominant onzeker wil mensen wel helpen wil graag dingen uitzoeken/onderzoeken aanwezig |
kan slecht tegen kritiek
vrolijk lawaaierig sociaal (nou-hou,volgens mijn totem dan) spontaan schiet snel uit veel moodswings als het op gevoelens aankomt ,gesloten. (n) euhm als er iets op mijn lever ligt,moet het eruit |
openminded
relativerend eigenwijs koppig sociaal (soms) lief koppig kan goed luisteren maar praat eigenlijk zelf teveel :\ |
eigenwijs, koppig, vriendelijk, eerlijk, slordig, kan slecht tegen kritiek, praat veel, onzeker, gesloten, nieuwsgierig en trouw.
|
sociaal..
trouw.. dominant.. vrolijk.. zorgzaam.. recht door zee.. zo iets.. |
Citaat:
|
sociaal
rustig verlegen intelligent kan goed luisteren best wel introvert :o |
Saai maar heel lief
|
openminded
rustig kan goed luisteren gesloten koppig eerlijk ongeduldig rechtvaardig introvert |
Sronteigenwijs.
|
- Aardig
- Eerlijk - Teruggetrokken / verlegen - Rustig - Verstandig - Beetje egocentrisch - Introvert - Geduldig |
Eigenwijs
Koppig Beetje aso Ongeduldig Verlegen Laat wat makkelijk over me heen lopen :bloos: Rustig, soms met spontane opvliegende buien |
ik schijn wel mysterieus, maar toch bertrouwbaar te zijn... en lief... en kan goed luisteren... rustig, maar niet saai rustig...
mensen noemen mij ook wel eens geweldig :cool: tja... en dat kan ik ook zijn zonder arrogant te zijn :p |
Actief, direct, vrolijk, verlegen, (soms) ongeduldig, sociaal en vast nog een heleboel andere :o
|
-Agressief
-gewelddadig |
Eigenwijs, sociaal, zelfverzekerd, vaak erg aanwezig :o
|
Citaat:
|
spontaan, positief, onzeker (:P), eerlijk, soms iets té eerlijk,
impulsief, sociaal, en gevoel voor andermans gevoel hebbend. |
* stronteigenwijs
* trouw * kan niet goed tegen onrechtvaardigheid * bevlogen/enthousiast en fanatiek * heel direct * eerlijk (ik kan niet eens liegen, laat staan dat ik het zou doen) * veel behoefte aan vrijheid * beetje introvert * doorzetter * perfectionistisch * vaak beetje impulsief * luister vaak naar m'n gevoel bij beslissingen * hou niet zo erg van verliezen. maar kan er tot op zekere hoogte wel beetje tegen. * om even wat enters te besparen: intelligent, sportief/actief, dromer (soms), soms beetje wantrouwend, doe niet aan roddelen en stel het ook niet zo op prijs als er over mij geroddeld wordt. * en heel lief :) nu is deze lijst wel lang genoeg, maar ik wel wat gecompliceerder dan dit hoor :) |
Eigenwijs.
|
Citaat:
|
Nuchter
Rustig Sociaal Chaotisch Ambitieus Open |
Citaat:
|
Eerlijk
Introvert Serieus Hulpzaam Chaotisch Dromer Trouw Vrolijk Enthousiast |
Lief.
|
Perfectionistisch.
|
Bitchy
|
Perfectionistisch, impulsief, arrogant, kritisch, emotioneel, vriendelijk, chaotisch, gul, eerlijk.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:38. |