![]() |
Ik ga op vakantie en neem mee...
Iedereen heeft vast wel iets wat je iedere keer perse mee wil op vakantie zonder dat het echt een functie heeft of noodzakelijk is. Of misschien neem jij wel zo'n aparte dingen die je meeneemt, dat anderen je voor gek zullen verklaren dat je juist zoiets meeneemt.
Ben benieuwd... vertel :) Zal zelf even beginnen: Ik heb zelf een bepaalde tas die ik gewoon altijd mee moet hebben en verder gaan mijn agenda, dagboek en notitieboekje voor smsjes echt altijd mee. Owja, en mijn mobiel ook ondanks het feit dat ik weet dat ik geen bereik heb in het land waar ik op vakantie ga. |
M'n beer :o
|
mijn op afstand bestuurbaar modelvliegtuigje (y)
|
mijn vriend!!!
|
mn bellenblaas :p
|
Schrijf je je smsjes op??
|
Citaat:
@ Flindertje: je bellenblaas, cool... waar heb je overal al bellen geblazen? Ik laatst in Rome, was wel grappig :P Die tas die ik altijd meeneem, daar zit normaal gesproken standaard een schaar in, vraag me niet waarom, maar nu de veiligheidsmaatregelen in vliegtuigen zó streng geworden zijn, moet ik die voortaan maar thuis laten :( |
blistex.. maar die heb ik altijd en overal bij me!
|
vriendinnetje
|
mn kussen
die kussens in het buitenland slapen voor geen meter. neej liever mn eigen kussentje mee om nog een oogje dicht te doen :P |
een beetje geld. Zodat je kan doen wat je leuk lijkt. :)
|
Ik neem altijd pen en papier mee, terwijl ik daar eigenlijk nooit iets mee doe..
|
muziek (als in discman, cd's, boxjes, enz.)
|
Mijn eigen kussen en lippenbalsem :o
|
Bellenblaas schreef op 18-02-2004 @ 21:53:
[B]Jep, zelfs de meest nutteloze... is gewoon leuk om terug te lezen :) Pfoe de moeite.. Ik neem trouwes ook altijd een schaar mee, en een flesopener al gebruik ik die ook zelden |
Citaat:
en ik neem stapels boeken mee terwijl ik geen tijd heb om ze allemaal te lezen |
Vakantiedagboek
|
Mijn vriendjes en vriendinnetjes :p
|
Ligt eraan wat voor vakantie, maar meestal vind ik boeken toch wel belangrijk en m'n mobiel. :)
|
boeken, altijd, hele koffer vol *als we met het gezin op vakantie gaan dan zegmaar*
en mn telefoon ook:) ow, w8, en altijd een hele map vol met cd's en een disman :) |
Schoudertas met discman + cd's, lippenbalsem, flesje water, portemonnee, handcrème, deo, lenzenspullen + bril, pen & papier, een paar boeken/tijdschriften, eten en drinken, kauwgom, vijl, pijnstillers/andere medicijnen die ik bij de hand moet hebben, en als ik m'n mobiel kan gebruiken daar waar we heengaan ook.
Maar dat heb ik altijd bij me. ;) Verder ook een beer(tje), m'n eigen kussen, m'n agenda en allerlei (veel) foto's. De laatste vier zou je nutteloos kunnen noemen. En een paar dingen uit die tas ook. :o :D |
Dagboek en fototoestel :)
|
Mobiel, en dan koop ik daar wel een sim-kaart.
|
Ik heb niet iets speciaals wat ik mee móet hebben...nou ja, geld, maar dat lijkt me logisch.
|
Mobiel, Discman, Vooraad cd´s, bodyboard, skates, Kleren :| , Kaartspel :p en echt zoveel meer...
|
zonnebrand...erg handig
|
Hmz, ben net terug van vakantie en zoals ik hier al eerder geschreven heb, wilde ik mijn mobiel meenemen ookal zou ik waarschijnlijk toch geen bereik hebben... dat doe ik dus nooit meer, want nu ben ik 'm kwijtgeraakt en heb ik helemaal geen mobiel meer :(
Misschien dat ik in het vervolg toch even wat beter na ga denken over nutteloze dingen waar ik waarde aan hecht, of ik die niet beter thuis kan laten... |
Citaat:
|
Schetsblok. Ik neem hem altijd mee, voor het geval ik me verveel en wil gaan tekenen, maar tot nu toe staan er 3 tekeningen in.
|
ik neem mee:
- mn muziek (discman en alles er om heen) - foto toestel ( kommie er zelf niet zo vaak op, want ik maak de foto's :D) - mobiel en daar waar ik smsjes in kan schrijven - vakantie dagboek wat neem ik niet mee!!: mn 2 vriendinnnen die afgelopen twee jaar mee waren |
mijn nieuwe mobiel(met camera!), mijn discman, haar lotion, zonnebrand, labello sun, geld, tijdschriftjes, fijne tandenborstel, kauwgom, tijdschirftjes enz. enz.
|
een notitieboekje/dagboek waar ik van alles in kan schrijven over de vakantie.:)
|
Dit jaar misschien wel het thuisshirt van Real Madrid, ga namelijk in Barcelona onder andere Nou Camp bezoeken. :D
En verder notitieblokjes, pennen, verrekijker, kaartspel, niet echt boeiende dingen dus. |
Condooms ... :bloos: en In de ban van de Ring, alle delen (boek).
|
- leuk boek
- zwemkleding - telefoon - en als het kan mn vriendin |
ik neem ook altijd pen en papier mee, mijn fototoestelletje, en sinds vorige zomer ook ´n borduurwerkje :)
|
mijn rechterhand (y)
|
2 sloffen gauloises, een zaklamp en 9 kratten bier voor het eerste weekend.
Ik ga op zomerkamp als leiding :D |
digitale camera
|
ik vergeet echt standaard m'n fototoestel :mad: heel stom.
En verder... de pil is eigenlijk het enige wat ik niet daar kan kopen, dus wat heel vervelend is als ik het vergeet. ervan uitgaand dat ik dus wel geld meeheb :p |
een groot mes.
|
Hmz... voor 1 weekje Texel in een bungalow...
- Zwemspellen - Genoeg kleding voor in te stappen, maar ook voor overdag, T-shirts en zo - Halve CD-collectie :D - Radio of discman - Goed schoeisel (gewone schoenen, slippers, sportschoenen) - Condooms, oke nu heb ik een vriendin, ik blijf echt wel trouw, maar stel dat mijn vrienden (als die dan vrijgezel zijn) er te kort komen ;) |
fototoestel, boeken, telefoon, geld en bikini (als 't een warm land is) :cool:
|
videocamera, dat is eigenlijk alles
|
Citaat:
|
Alles en nog wat :D
|
cd met de megahit: DE KLUMPESTOEMPER erop.
die doet het altijd goed op feesten en partijen, tevens nemen wij deze hit steevast mee als we ergens uitgaan met de vrienden. verder mijn I love Schaijk t-shirt, om te provoceren met mensen uit omligende dorpen. |
Uhm
- foto's van mensen die me dierbaar zijn - discman met bijbehorende ceedees - mobiel - boek - kleding - make up - me epileerdinges - laptop |
Citaat:
|
- muziek
- leesboeken |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55. |