![]() |
Vraag Voor De Mannen, Maar Meiden Mogen Ook Reageren :)
Mijn vraag is wat jullie mannen ervan zouden vinden als je vriendin de eerste letter van JOU naam uit haar schaamhaar zou scheren?
Of heb je het al eens meegemaakt, en hoe reageerde je toen?Vind je het egt helemaal nix?Of zou je graag willen dat je vriendin je er eens mee zou verrassen? Ennuh meiden hebben jullie al eens een keer zoiets voor je vriend gedaan?En hoe was hun reactie!?! :) Je kan natuurlijk ook iets heel anders vinden...... Vertel het me, want ben zéér benieuwd of jullie reactie hetzelfde was als die van mijn vriend die het vanavond waarschijnlijk gaat zien (voor t eerst!!):rolleyes: |
Mij lijkt het wel leuk. :)
|
hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan? lijkt me nog vrij ingewikkeld?
|
ik zou het wel cool vinden (y)
|
Neej heb ik nog nooit gedaan, denk wel dat hij heel erg verrast zou zijn en het wel grappig zou vinden maar ik ben niet echt bereid om zon lap haar te laten groeien en dan netzolang pulken tot ik er een "n" in geschoren krijg....
|
Citaat:
|
Ik zou het grappig vinden, het erg waarderen en in de lach shcieten waardoor er van de sex niet veel meer komt :p. daarna mag de letter er weer netjes af geschoren worden.
|
het is wel creatief :)
ik zal het ook wel cool vinden hoor! :D :p |
:D wat bizar dit :D
Wat zal dat een gedoe worden ;) |
Citaat:
|
Dat lijkt me echt wel leuk!!!!
Heb ut zelf ook wel eens geprobeerd :rolleyes: lukte alleen niet echt en toen mocht ik gaan uitleggen waarom ik kaal was :D iets anders kan natuurlijk ook... anders een gewaagd-creatief-met-schaamhaar-topic ;) |
playboyteken is ook wel leuk
zolang het maar niet te lang is... |
nah k vind dat niet echt leuk eruit zien, liever niet...maarja zoiets is vast nogal persoonlijk, je vriendje vindt t vast leuk...
|
dan liever m'n 4 doopnamen, voornaam en achternaam + eventueel adres, postcode, plaats, telefoonnummer, faxnummmer, faxnummer 2, mobiel 1,2 en 3, m'n e-mail adressen, en icq. Zodat als ze ooit ergens gevonden wordt ze me in ieder geval kunnen inlichten:P
|
neen, zou me een beetje te uitsloverig zijn.
Denk dat ik eerder plat zou liggen van het lachen ipv het romantisch te vinden ofzo.. Liever andere leuke attenties krijgen :) |
Citaat:
|
in sierletter of blokletter
|
Citaat:
Persoonlijk zie ik liever geen schaamhaar, zit alleen maar in de weg. :o |
Ik zou het erg leuk vinden. Alhoewel een R errug lastig lijkt :D
|
Foto?
|
Voor mij hoeft het niet..
|
vet cool
alleen een B is jammergenoeg niet symetrisch dus dan is het wel iets minder |
Citaat:
|
Ik zou het helemaal niks vinden. Ik zeg : kaal.
ps. jouW naam |
ik zie mezelf nou niet echt voor de spiegel pielen met mn scheerapparaat om er een B in te scheren..neeh, dat wordt een ramp! (en hij maar lachen dan he?)
|
Citaat:
Ik zou het wel leuk vinden, het is iig vele malen beter dan als er helemaal niets mee gedaan is :o |
Ik moet er niet aan denken zeg :D Een R in mijn schaamhaar scheren? Pfff hou op :p Bovendien betwijfel ik of mijn vriend dat nou echt leuk zou vinden. Dan kun je toch niet serieuze sex meer hebben? :D
|
scheer al het haar er maar af
|
Citaat:
|
ik zou t zeker een afknapper vinden (n)
haal t gewoon maar helemaal weg dan (y) |
heb wel s een hartje geprobeerd, maar dat was niet zo mooi gelukt, dus toen heb ik toch alles er maar afgehaald.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
daar was toch een reclame van?
met schaamhaar geschoren in de vorm van een G? kweet alleen niet meer welk merk. |
Citaat:
|
Citaat:
Zelf vind het een beetje onzin, lijkt me ook lastig om het in een letter te scheren ofzo :p |
Ik zit er over te denken om een klein hartje in m'n schaamhaar te scheren, maar ik denk alleen niet dat mij dit gaat lukken :s
|
Citaat:
|
Citaat:
Letter of vorm instellen, erop zetten even wachten en klaar is je haar.. |
Ik denk dat ik haar heel eventjes heel vreemd zou aankijken. (alhoewel het wel lief is :D)
|
Citaat:
|
Het zou er niet uit zien, maar ik zou wel in een deuk liggen... :P
(maar mss is dat niet de bedoeling) |
Wat dacht je van een andere letter, dan de begin letter van zijn naam. Dat zou pas een verrassing zijn ;)
|
Citaat:
On Topic: Ik zou het echt onwijs super lief/aardig/leuk vinden. Volgens mij zal het verder echter niet super veel effect hebben op het verloop van de rest van de avond. Ps. TS hoe reageerde je vriendje eigenlijk. |
heb laatst een wietblad uitgeschoren... en me vriend was helemaal woaa, kewl! verder een letter lijkt me niet zo... geweldig
|
mij naam past echt niet in mijn schaamhaa, of het moeten ienieminiie lettertjes worden. liever kaal
|
Citaat:
|
lijkt me (y)
|
k ben tegen
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:52. |