![]() |
'Nationale Alliantie'
|
Zoveelste clubje onwetende rechtse paupers.
|
"De bouw van opzichtige gebouwen die het Nederlandse oorspronkelijke straatbeeld aantasten, zoals moskeeën en de synagogen, dienen niet meer plaats te vinden.
Bouwvergunningen voor bovenstaande gebouwen dienen per direct te worden ingetrokken. Bij bestaande gebouwen dienen de diensten in de Nederlandse taal plaats te vinden." Wat een onzin. "Godsdiensten, die geen scheiding kennen tussen kerk en staat, in strijd met de wet of tegen mensenrechten zijn, dienen verboden te worden in Nederland." Ofwel, een algeheel verbod op de islam? "Verbod op besnijdenis bij minderjarigen. Dit is een ernstige vorm van verminking en (kinder)mishandeling. Een uitzondering hierop is indien besnijdenis medisch noodzakelijk is." En het jodendom ook maar verbieden. "Dronken achter het stuur dient bestraft te worden met een jaar rij ontzegging en het opnieuw behalen van het rijbewijs na dit jaar. Bij een tweede maal inneming rijbewijs definitief. Wel gratis fietsverstrekking." Krijg nou wat, hier ben ik het mee eens. *straks meer* |
Laat ze maar lekker ranten.
|
|
Citaat:
2e, islam kent wel sccheiding tussen kerk en staat, bijv. in turkije. 3e, +islam 4e, mee eens :eek: Conclusie: stelletje losers :evil: |
Citaat:
|
Ach ja... ze hebben wel goede ideeen over jongeren, vooral ontspoorde jongeren.
Wat mij betreft wordt zo'n eenheid (DUS NIET DIE ALLIANTIE, MAAR DIE ANTI-JEUGDCRIMINELEN-EENHEID) ook nog liever vandaag als morgen in het leven geroepen. Ze moeten worden vervolgd tot ze erbij neer vallen!!!!! maar dan niet alleen allochtone jongeren, nee die vieze Nederlandse kuthonden ook! |
Citaat:
en al die andere belachelijke ideen dan? |
Komop FA, je zegt nu zelf dat de islam geen scheiding kent tussen kerk en staat en het jodendom volledig afhankelijk is van de besnijdenis. Als je het er niet mee eens bent moet je er niet op stemmen.
|
Pindabreinen.
|
Citaat:
|
Citaat:
die moeten ze verboden maken!! ik bedoel die Anti-Jeugdcriminelen militaire eenheid |
Citaat:
|
Citaat:
|
Achja... Fleet Admiral voelt zich bedreigd door een Nazistische groepering... maarja, weet ie ook is hoe dat voelt, je bedreigd voelen door mensen die je het leven niet gunnen.
(oh daar mochten we niet meer over praten he? :evil: ) |
heb meteen t gastenboek getekend. Wat een dombo's daar.
|
Citaat:
je mag al blij wezen dat ze jou berichtje kunnen LEZEN. dat soort mensen kunnen niet discussieren, verdienen het niet en daarom moet je het ook niet doen. categorie: Shoot first, ask questions later |
Citaat:
|
Ik vind eigenlijk dat dronken rijden wel wat harder bestraft mag worden, en ik geef er toch wel de voorkeur aan als religieuze diensten in de Nederlandse taal plaatsvinden (voorzover dat mogelijk is).
Maar verder vrij sip. |
@ dinalfos: nee ik heb et over de kijk tov palestijnen door mr FA
|
Citaat:
|
laat die na maar blaten...
|
Citaat:
Of moet het superieure Nederlands taaltje door iedereen gesproken worden omdat het anders verloren gaat :( :( |
Hmm.. ze hebben de link naar de nsjap (Japanse nazi partij, ja, dat bestaat ook al) weggehaald zie ik, in ieder geval een klein beetje vooruitgang sinds de vorige keer dat ik die site bezocht. Niet dat ze me daarmee kunnen overtuigen dat ze geen nazi ideeën erop nahouden, maargoed.. Als het goed is zwerft er nog ergens een topic over deze partij op N&A.
|
Stelletje grapjassen...
|
Citaat:
|
Ze hebben wel aardige standpunten, maar ze zijn niet echt serieus te nemen...
|
Zou er hier iemand zijn die het met ze eens is?
|
De islam is een zeer grote bedreiging voor het voortbestaan van onze manier van leven. Diverse imams hebben opgeroepen tot haat, de islam staat haaks tegenover vrouwenrechten en vindt pedofilie, bigamie en incest de normaalste zaak van de wereld.
sukkels |
Ach ja.
|
Citaat:
|
Citaat:
tzijn een paar gasten uit een of andere kroeg die besloten een partijtje op te richten, wat ze uitkramen is dom en volstrekt zinloos |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alweer zo'n partij :|
|
Ik vind ze wel cool
|