![]() |
[Win 98] Fouten in windows
Als ik in internet explorer wil zegt hij :
fatale uitzondering 06 op 0028:c16e4ffe in VXD mstcp(o1) + 0000837e. huidige toepassingen worden afgesloten wtf !? wat is dat en hoe verhelp ik t? :confused: |
Download MSIE opnieuw of download een fatsoenlijke browser?
Mozilla Thunderbird bijv. |
sorry, wat is MSIE
|
trouwens msn etc doet t ook niet :S
|
gebruik je toch gewoon trillian :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Thunderbird is voor e-mail/news ps. Ben ik nou gek?? Ik dacht dat het altijd Firebird heette, maar op de site staat nu Firefox :s. Een beetje dezelfde naam houden lijkt me wel handig. |
Als je ff de zoek functie had gebruikt had je gezien dat over die naamsverandering laatst nog een topic is geweest
|
fatale uitzondering 06 op 0028:c16e4ffe in VXD mstcp(o1) + 0000837e.
wat is dat dan? hij haakt nu steeds vaker... (n) |
Alleen bij internet explorer??
Anders zou ik zeggen dat je eens goed naar je ram moet kijken... |
me ram, hij geeft 256 aan , das niet goed :S
wat moet ik anders doen :| met geheugen verwisselen ofzo? als ik naar boomtown ga om een spel te downloaden haakt ie ook al, exploren sluiten... en dan vraagt ie te rebooten :s Trouwens, ik heb winXP ook proberen te installeren, maar dat wou ook niet, bleek brakke cdrom of cdromdrive te zijn , dat kan ook wel aan het ram liggen of niet? Hij pakte bestanden niet... |
brakke pc in het algemeen lijkt me :s
|
Citaat:
|
amd athlon;
- 900mhz - 512 mb geheugen - geforce mx 32 mb Win98 op t moment... enorm kut eigelijk :mad: hangt altijd, kan geen spel spelen |
Citaat:
|
omdat me xp ook niet installen wou, heb daarvoor eerder topic gestart... xp draait er anders easy op.. en gewoon fijn...
|
maare, id'en?? wat doe ik tegen die errors
|
weggooien ?? :p
Al updates gedaan?? kan ook helpen, maar die XP cd, al es schoongemaakt? andere cd-rom speler geprobeerd? eerst alles naar HD kopieren en daar vandaan Instalere..? GReet*Z |
Virusje?
|
vet vreemd, het spel AA doet t nu....
maar me fps is nu 10 ipv 24 :S hoe kan dat wtf?! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:59. |