![]() |
[Dataverkeer] Website
Beste mensen,
Ik heb op dit moment een linux USA hosting account en ik heb 60 GB dataverkeer. Ik ben bang dat ik dit maand weer de 60 GB dataverkeer limiet zal overschrijden en ik wil dit voorkomen... Heeft iemand tips hoe ik mijn dataverkeer kan verminderen? Ik denk niet dat ik het hiermee alleen zal redden, dus weet iemand een script waarmee ik mijn website zeg maar kan afsluiten zodat de bezoekers naar 1 bepaalde pagina worden gestuurd? Bij voorbaat dank voor de hulp!! :) P.S Hieronder een paar stats, is zoveel dataverkeer wel normaal vergeleken met het aantal bezoekers/hits vanaf 1 feb t/m 17 feb? Unieke bezoekers: 28119 Hits: 5850761 (83.12 hits/bezoek) Bytes: 41.10 GiB (612.23 KiB/bezoek) |
je gaat met 1 website over de 60Gb?
Wat host je dan? Het scheelt in ieder geval een hoop als je bijv. plaatjes op gratis hosts zet zoals Lycos ;) |
welke site is het, als ik vragen mag? (of wil niet dat het hele forum je straks over de 60 helpt?)
|
600 Kb is in ieder geval wel redelijk veel per bezoeker. Heb jij er files op staan om te downloaden ofzo? Als het aan de plaatjes zou liggen, kan je ze ook gewoon beetje kleiner maken (niemand interesseert zich toch voor plaatjes groter dan 1024*768)
|
Minder plaatjes, en zorg dat je caching in orde is!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43. |